vista223 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har en gammel tv som er 14" litt liten.. jeg trenger en som ikke er under 26" så billig som mulig. Og helst HD Ready!! Skal bruke den til Ps3... ikke et ukjent merke på tv'n.. xD Hva slags Kontakter trenger man på Tv'n ? HDMI , Vga eller hva? Endret 7. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
DerNoOb Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Kanskje du bør utdype litt mer hva du skal bruke den til? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Skal bruke den til Ps3 ... Glemte å skrive det xD Kan du skkrive en liste over hva jeg må ha de forsjellige tingene og av kabler og sånn ? Eller sende meg en link til en TV xD Og jeg vil ikke ha en merke som er ukjent... Endret 7. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Kan denne tv'n kanskje være noe?!. https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications Endret 7. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Ps3 har HDMI ikkesant?? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 PS3 har støtte for blant annet HDMI ja. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 er denne TV'n noe for Ps3 bruk ?? http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?ca...;pricePosition= Den øverste..! Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg ville anbefalt et kjent merke ja, og jeg kan ikke huske å ha sett eller hørt noe til ALTUS. Var jeg deg ville jeg heller sett på en LG 26LC2R Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 hva med denne da, har ikke så penger skjønner du XD er den Lg'n bra til Ps3 ?? Noen som vil anbefale tatung et merke på en TV ... Nr. 8 her er det en tv som er bra for Ps3 ?? http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?ca...;pricePosition= Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil ikke anbefale Tatung, Dantax, Mirai, Andersson, HANNspree, Finlux, Hannstar, Scantic, AOC eller Amitech. Hold deg til merker med litt "status", som Samsung, Panasonic, LG, Hitachi, Toshiba og Phillips. Ta deg også en tur innom nærmeste Elkjøp/Expert og se hva du får for pengene der før du bestemmer deg helt. Det er bedre å kjøpe en TV i butikken og betale 500 kroner ekstra enn å kjøpe en fra nett som du ikke har sett og ikke blir fornøyd med Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 takk, men.. Den LG'n du sendte meg. Er den bra nok for Ps3 den har jo HDMI inngang og sånn Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Den er sikkert helt grei. Det er tross alt en liten og billig TV, men LG leverer som regel ganske gode skjermer. Den har HDMI inngang ja. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Så vidt jeg vet fikk Tatung god omtale på nett for en stund tilbake. Så lenge en tv er hd-ready burde det nok fungere bra. Men etter det kommer det ann på prisklasse. Se litt på lyd og bilde, tv2 hjelper deg osvfor anbefalinger og tester. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Øverst til høyre her står det 7 artikler, litt mange xD er det noen som vet hvordan jeg fjerner 6 av de? hehe xD Fant det ut Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Fant ikke ut av det alikevell Jo klarte det, så bare litt feil, haha ! Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Men den har jo bare 8 ms det er jo ganske lite, blir ikke det litt treigt da?? https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Og litt lite på oppløsning ?? og 10 bits ?! er ikke det litt lite? er det en som er flink med tv som kan gå gjennom og sjekke om den tv'n er bra nok til å bruke på en ps3! skal ha en tv som er bra på Ps3 assa! men så billig som mulig helst 26" Endret 7. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, alt under 16 vil være bra. Desuten er det oppgitt på forskjellig måte fra produsent til produsent. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 så. den tv er bra nok da? vil bare være helt sikker skjønner du.. Når jeg først skal kjøpe TV for så mye penger. for meg er det mye penger... xD Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 "Mye" kan defineres på mange måter. Selv brukte jeg nettopp 14 600 kroner på en 42" Full HD plasma TV fra Panasonic, og synes DET er mye 3-4000 kroner blir litt smått i forhold for meg, men skjønner godt at det kan være veldig mye for deg Jeg kan ikke si om TVen er bra eller dårlig, for jeg har ikke sett den selv. Men LG har overbevist meg tidligere, både PC-skjermene jeg og mine venner har kjøpt, og 37" LCD TVen som en kamerat har viser ypperlig bilde. Så det er ikke merket det skal stå på Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 men er du god på å se på sånne spesifikikasjoner og sånn eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå