Gå til innhold

TV for PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som er med den er det at den er fra pixmania, som er et fransk selskap, dermed sender de fra Frankrike og du er nødt til å betale toll og moms og andre gebyrer pluss at frakten derfra blir dyrere..

 

Skjønner ikke at folk her er uenige i Tatung, da det har scoret høyt på samtlige av testene jeg har sett.

Slang meg med i diskusjonen da jeg er ute etter det samme, en 26/32" tv, hovedsaklig til PS3 og evt. pc tilkobling til ca 4000,- dermed vil Tatung være ypperlig til mitt formål, sikkert til dine(vista223) også ;)

Lenke til kommentar

Jeg handlet selv fra pixmania nå og forsikret meg om at det ikke kom på mer enn hva som stod på siden.

Prisen der er inklusive norsk moms, og frakten inklusive toll. Det forsikret de meg om.

 

Tatung er et av de "jallamerkene" som JEG holder meg unna, og jeg kan ikke anbefale noe jeg selv ikke ville kjøpt ;)

Lenke til kommentar

komplett.no

 

xD.no

 

papyrus.no

 

mpx.no

 

amentio.no

 

Finnes utallige nettbutikker som selger tv'er, bare plukket ut noen av de mest kjente....

 

Når du finner den tven du har lyst til å kjøpe går du inn her: prisguide.no og skriver produktnavnet, f.eks TATUNG V32MCGI ED1. Da søker siden fram alle sidene som selger denne tven med prisen de selger den for (lav -> høy)

 

Lykke til! :thumbup:

Endret av Dancin' Devil
Lenke til kommentar

Jeg vurderer også PS3 for tiden...

 

Skulle helst hatt 60GB versjonen, men den er jo utsolgt og produseres ikke lengre... kan kjøpes av PS3 halliker på qxl, finn.no og slik til seriøs overpris... Ingen bakoverkompabilitet er verd så mye penger.

 

Fant derimot at en del av de spillene jeg kunne tenkt meg fra PS2 også finnes til PS3...så kanskje det ikke er så farlig lell..

 

Likevel. Det er det at jeg får en Blu-ray spiller som kan spilles noen kule spill på som er det store... Uten Blu-ray så hadde det vel vært stort sett like greit med ps2 for min del.

 

Men, eitherway...

Lite spørsmål.

Jeg har en 42" HD ready plasma tv av merket Hitachi 42PD6600 L.

Her er link til spesifikasjonene på Hitachi 42PD6600 men jeg vet ikke hvor mye den "L" en utgjør.

 

Spørsmålet er som følger: Hvordan vil Blu-ray filmer være i forhold til de gode gamle DVD'ene mine???

Kan jeg forvente noen særlig forskjell???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...