petterpann Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Når jeg er ute i Oblivion ser bakken helt fucked.. Det ser ut som små kart er gravert inni bakken, og den er lilla. Innemiljøet og resten av spillet er helt fint. Hva er galt?
Xpm Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har egentlig ikke peiling men jeg gjetter på at den ikke laster opp teksturer. PC eller 360? (hvis 360 tror jeg spillet er rimelig ødelagt.)
MiSP Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Ta et skjermbilde av herligheten, for eksempel med Fraps. Det er mye lettere å hjelpe når vi ser hva det faktisk er.
M@R7!N Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hadde samme problemet pga addons før. Vil tippe det er ditt probem også.
2ball_ Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 helt sikker på at det ikke har noe å gjøre med hw...?
Miromurr Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg hadde akkurat samme problemet etter at problemet i denne tråden intraff. hvis det sjedde etter å ha feilet i en instalering av den nyeste patchen er det mulig at det fikses med å instalere en annen versjon av patchen? Har ikke prøvd det selv. P.S: Ta en titt på MiSP's innlegg i lenket tråd. Kansje du kan få noe ut av det Endret 19. januar 2008 av Miromurr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå