Gå til innhold

Verdi-deler: Vannkjøingskabinett (Tai-Chi) m/ masse vannkjølingsekstradeler


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vurderer å selge alt jeg har av vannkjøling, inkludert et Thermaltake Tai-Chi integrert vannkjølingssystem med radiator, pumpe og tank i døra. I tillegg har jeg en haug med ekstradeler og blokker. Jeg håper med dette å få et prisoverslag på hva dette kan være verdt.

 

Jeg er klar over at et komplett system ikke er så veldig lett solgt, da folk har veldig forskjellig komponentsammensetning i PCen sin, og at jeg kanskje er bedre tjent med å selge ekstradeler hver for seg, men her ønsker jeg helst en vurdering av verdien til alt sammen solgt samlet. Jeg skal prøve å komme med linker til det meste.

 

Alt fremstår som fungerende tilfredsstillende. Alt er brukt men uten skader, dersom ikke annet antydet.

 

Thermaltake Tai-Chi kabinett (Jeg ser nå at testen her på HW inkluderer ikke VANNKJØLINGS-versjonen av dette kabinettet. Vannkjølingsversjonen er den jeg selger, og har innebygget stor radiator i døra, tank og pumpe festet orginalt. Link til dette kabinettet finner du her, og her ser du også bilder av systemet.

Thermaltake S478 CPU blokk

Zalman VGA Water Clock ZM-GWB2

AC X800/X850 skjermkortblokk

En ukjent men ubrukt chipset/VGA blokk (ikke lett å verdisette denne :()

AC chipset blokk (for feste på Northbridge) - har noen riper i blokka, men fungerer uten problemer.

AC skjermkort blokk modifisert litt til å passe f.eks Gforce 440MX

Ekstra Thermaltake pumpe - nesten ny (men likevel brukt)

En god del 120mm vifter av forskjellige merker 6-8stk

En haug med AC hurtigkoblingsnipler både rette og vinkler og forskjellig dimensjon på gjenger

En haug vanlige nipler (slange festes med f.eks. strips)

 

Nyprisen på alt dette er (skremmende) høy, men jeg regner ikke med å få så altfor mye igjen med tanke på at ting er brukt, og at dette er deler satt sammen til å spesielt passe mitt oppsett, og ikke alltid er lett overførbart.

 

Alle prisoverslag tas imot med stor takk!

 

EDIT: Oppdatert link til det riktige tai-chi-kabinettet MED vannkjøling.

 

EDIT2: Ettersom aquastream, aquaero, brakett og tank har blitt solgt, ser det mer ut som jeg bare selger tower + litt ekstra deler som litt ekstra med på kjøpet for tårnet. Jeg ønsker enda et prisoverslag, og tas imot med takk!

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...