Gå til innhold

Dfi x38 ingen som tar inn dfi i norge lenger ?


Petaaar

Anbefalte innlegg

hei kom over denne artikkelen , fikk lyst på dfi nå! koster jo 276 dollars :) er ikke mye penger,, han man en beskjent der får man den for rett over 1500kr ,,

 

 

DFI x38 review :)

 

ser jo ut som er konge kort ! uten alt mulig heat pipes og sånn i veien! :)

 

 

kortet er jo selvfølgelig out of stock

 

et slikt kort og en Dfi transpiper

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Litt tregt svar, men fant meg selv plutselig utsatt for samme problemstilling som deg.

 

Etter å ha sjekket på DFI's egne hjemmesider - så er netshop det eneste offisielle utsalgsstedet i Norge.

 

Det eneste de hadde inne nu var eldre DFI-kort - men man får evt. smøra seg med tålmodighet og se om de får det inn. Asus Maximus Formula er nok muligens det likeste alternativet om man har bråttom dog.

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg nok ikke kjøpt DFi ..Kvaliteten på 939- kortene er rett og slett for dårlig .

 

Slenger meg på denne, har et DFI LanParty S939 nForce3 kort. Chipsetviften røyk etter 3 uker, monterte deretter en ny og større vifte fra Microplex. Hovedkortet døde etter 12mnd og ville ikke lenger boote.

Mulig at X38 kortene er bedre, men jeg holder meg langt vekk fra DFI fremover.

Lenke til kommentar

jeg sitter på et 939 dfi kort som jeg har hatt i rundt 2,5 år nå, uten problemer. bytta chipsett kjøler etter en stund, men det var pga støy, ikke fordi den ble ødelagt.

 

ja dfi har hatt en del problemer med korta sine. det er nok hovedsakelig fordi korta er retta mot entusiaster som presser korta langt hardere enn valige folk.

Lenke til kommentar

Jeg gikk igjennom 2 Dfi kort .. Kortene i seg selv var veldig bra men levetiden var dog ganske kort .

 

På det første kortet så sluttet karajan modulen å virke ,deretter tok chipsetvifta kvelden (ble byttet ut) og til slutt så røk kortet . Og på det andre kortet så røk chipsetvifta etter 7 mnd så begynte kortet å bli ustabilt ,enden av visa var utallige blåskjermer og omsider så leverte jeg kortet tilbake .

 

Jeg bruker kvalitets psu så det kan neppe være årsaken .

 

Men nok om det .. Kan ha vært at jeg uheldig med de 2 kortene jeg var igjennom men jeg har mine tvil.

 

Har mye bedre erfaring med MSI , Gigabyte ,QDi (billig skitkort) ,Asus og ABit .. Men disse DFi kortene var sann helvete .

Lenke til kommentar
hei kom over denne artikkelen , fikk lyst på dfi nå! koster jo 276 dollars :) er ikke mye penger,, han man en beskjent der får man den for rett over 1500kr ,,

 

 

DFI x38 review :)

 

ser jo ut som er konge kort ! uten alt mulig heat pipes og sånn i veien! :)

 

 

kortet er jo selvfølgelig out of stock

 

et slikt kort og en Dfi transpiper

Nå har motherboardpro sjappa 27stk tilgjengelig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...