Gå til innhold

Bannet fra XBOX live?


Eristoff

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli bannet fra XBOX live uten å logge seg på?

 

Jeg har fått med meg at XBOX live sliter om dagen. Men etter det jeg forstår er det oppe og går igjen. Og som plaster på såret gir dem gratis aracde spill..?

 

Men ihvertfall, før fikk jeg melding om at det var en ny oppdatering ute, men jeg oppdaterte ikke da. Fikk ny påminelse gang på gang. Men nå får jeg ikke oppdatere lengre. Når jeg tester tilkobling min er alt ok, untatt xbox live. Får feil medling; W X Y Z(står noen tall etter bokstavene). Er det pga. live er forsatt nede eller er jeg bannet? Jeg har aldri prøvd live før. Har vært på markedplace et par ganger, men det er lenge siden.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å bli bannet fra XBOX live uten å logge seg på?

 

Jeg har fått med meg at XBOX live sliter om dagen. Men etter det jeg forstår er det oppe og går igjen. Og som plaster på såret gir dem gratis aracde spill..?

 

Men ihvertfall, før fikk jeg melding om at det var en ny oppdatering ute, men jeg oppdaterte ikke da. Fikk ny påminelse gang på gang. Men nå får jeg ikke oppdatere lengre. Når jeg tester tilkobling min er alt ok, untatt xbox live. Får feil medling; W X Y Z(står noen tall etter bokstavene). Er det pga. live er forsatt nede eller er jeg bannet? Jeg har aldri prøvd live før. Har vært på markedplace et par ganger, men det er lenge siden.

 

Mvh

 

Hvordan kan du ha mottatt meldinger om at det var nye oppdateringer ute uten å ha vært tilkoblet Live?? Konsollen din må ha snakket med Live for i hele tatt kunne fortelle deg om tilgjengelige oppdateringer - selv om du da avslo å installere dem.

 

Men...har du først mekket med konsollen din for å kunne gjøre det tvingende nødvendige av å spille back-up av alle spillene du kjøper for derved beholde orginalene i glass-monter, så er det nok tryggest å ikke ha nettverksledningen tilkoblet konsoll og adslmodem/router for jeg tror konsollen går live automatisk hvis den er tilkoblet slik. Bruker du ikke tjenesten så vil du jo ikke savne den åkke som. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...