Gå til innhold

Er Obama buddhist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, ikke en som er moderat religiøs som Obama som jeg tror klarer å skille politikk og religion. En fundamentalist som Huckabee derimot..

Republikanerne er mer religiøse enn Demokratene, eller? Demokratene går kanskje ikke rundt og tror de er paven.

Skrevet (endret)
Huckabee pastor i baptisk kirke, jeg syntes ikke han er egnet som president.

Nei huff, vi trenger generelt ikke noen republikaner som president...

Endret av _Viper_
Skrevet

tror Obama ville gjøre en god persident.

av det lille jeg har fulgt med på valget(syns det er for tidlig å drive å følge med på 10 kandidater) så virker han mest frisk i hode

Skrevet
er/var faren til obama muslim?

Nei

mellomnavnet hans er til og med hussein

men ser ut som at alle foreldra er/var ateister, selv om både far og muligens stefar var oppvokst muslimer. Han er sjøl kristen.

Skrevet
Barack Obama er kristen han
Religion: Christian

Vil dere si man som religiøs i utgangspunktet er uskikket til å være president?

Jeg vil heller si at en kandidat som ikke hadde en kristen tro, inkludert ateisme, ikke har muligheter til til å bli valgt som president i USA. dessverre.

Men jeg vil ikke si at en religiøs person i utgangspunktet er uskikket til å bli president. En religiøs fanatiker derimot er uskikket. Jeg regner den sittende presidenten i denne kategorien.

Skrevet

Hørte av en venn at Huckabee er imot homofile. Vell, vell... han er vaffal flink til å spille bass. Han som president kunne kanskje snu det ofte diskriminerende synet mange gitarister har mot bassister : (

Skrevet

Ja, jeg er for Huckabee, da en bassist som president vil bidra ufattelig mye for å forbedre vårt status i samfunnet. Jeg føler det rett og slett på kroppen. Orker ikke å si til noen at jeg er bassist lenger, for da begynner de å oppføre seg rart mot meg. Ikke bare gitarister, men i stor grad også vokalister, for ikke å snakke om folk ellers. Hvis ikke Huckabee blir valgt til president er jeg redd vi vil oppleve et globalt Holocaust.

Men tilbake til topic; Tror ikke det er mulig for andre enn kristne å bli valgt til president. Regner heller ikke med at en buddhistisk president ville være særlig annerledes fra en kristen president, for det er jo menneskene rundt han som i stor grad former presidenten. Presidentkandidaten er bare et produkt som skal bli markedsført og forføre deg til å kjøpe han (her ved å stemme da :!: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...