Gå til innhold

Kan denne pcen bli en sukse?

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet (endret)

Hei jeg har et lite spørsmål.

Jeg har gitt 6 tusen til en person jeg kjenner for og bygge en spille pc(wow / cs)

De 6 tusene er kun til pc ikke til lønn ellernoe sånt.

Trur dere han kan mekke en bra spile pc for de 6 k-ene ?

Endret av Slettet-ZQr2eN
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Han har meget god erfaring har satt sammen rundt 20pcer

Går det og få en grei pc for det eller?

Skrevet (endret)

Lurt å spørre oss etterpå,da ! :D Ville heller hatt de 6000kronene selv og heller spurt oss på forumet om hjelp. Mye sikrere og du får garantert et bra resultat hvis du har litt peiling selv på å sette sammen en data. :)

Edit: Ok, så han kan sette sammen en data, men vet han hva som er bra hardware ?

Endret av BrightSide
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

det som er probleme.

Jeg har 0 erfaring.

Kan noe svare på spørsmål?

Ja han er kan hardware jeg hadde ikke gitt han 6 k vis jeg ikke var sikker på at han gjør en god jobb

Skrevet (endret)

Det er nok lurt å få han til å sette sammen dataen, men også lurt å skrive her i emnet ditt hva han har tenkt å kjøpe. Så kan vi si hva som er bra eller dårlig. :)

Edit: Ok, da er det bare å kjøre på. Ingenting å spørre oss om. :) Får nok en grei data for den prisen.

Endret av BrightSide
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Jeg har ikke peiling hva han kjøper

men spørsmåle er kan det bli en bra pc?

Skrevet

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)

siden du sier du stoler på han og gir han 6 k for og bygge pc skjønner jeg ikke helt meningen i denne tråden!

du kan få en helt brukbar pc for det ja ! viss han har bygd 20 pcer , så har han vel en del peiling forhåpentligvis:)

be han sende deg listen med deler eller no før han bestiller da først , så kan folks på forumet se over det :) og heller hjelpe til med en endring ,, i stedet for og være etterpå klok!:)

update: lagde ett oppsett for meg selv hva jeg ville valgt for 6k

Oppsett .

Endret av Nokia_dell
Skrevet

Tråden stenges grunnet dårlig bruk av emnefeltet. Se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nevnte sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, samt at brudd på denne vil kunne medføre stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøkes på nytt.

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

• Døme på gode emnefelt:
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...