Gå til innhold

Spore, er ikke morro?

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tror ikke det flopper uansett jeg. The Sims er jo en gigantsuksess og det er dønn kjedelig etter et par timer. Ihvertfall for gutter.. Dama kunne spille det i timesvis og synes fortsatt det er sinnsykt morro. Det å designe interiør og sånt er kanskje noe damer liker bedre enn gutter. Men Spore vil vel stort sett bli et guttespill går jeg ut fra. Og da ligger kanskje listen for hva vi synes er morro en anelse høyere?

Edit: Point is, så lenge de vet at det potensielt kan bli kjedelig så regner jeg med at de gjør noe med det. F. eks burde de påse at variasjonene mellom dyrene man kan lage blir forskjellig. F. eks om et dyr utvikler seg til å ha lange armer så kan de kanskje veive med dem og slå fiender osv? Altså, påse at utviklingen av dyrene utgjør forskjellen i seg selv! Kjedelig dersom det kan bli tusenvis av forskjellige varianter av dyr som hovedsaklig er kliss like spillmekanisk sett.

Endret av Kenny Bones
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også bekymret meg litt for. Hvordan balanserer de et strategispill hvor spillerene lager unitsene. EA sliter jo allerede med å få til balansen når de lager unitsene selv. Får håpe det ikke ender opp med masse skins, mens alle er helt like under det artige utseendet. Eller så må det vel være at en kroppsdel gir en eller flere bonuser og muligens noen bakdeler.

Eks at armer med Klør, krabbeklør gir en bra naturlig bonus til skade. Men gjør det vanskligere for arten/rasen å bruke redskaper/våpen senere

Skrevet

Jeg er svært spent på spillet, men forblir skeptisk.

Jeg gledet meg i starten, men da det kom frem at dette IKKE var noe "LifeSim" type spill, og mer type RTS med egne skapte liv, ble jeg kraftig skuffet.

Men vi får se.

Skrevet

Tror sjakktrekket for å få variasjon var når de åpnet muligheten for å treffe andre brukere sine dyr. Det garanterer variasjon. Men så spørs det hvor godt den delen egentlig fungerer.

Er mange fallgruver å gå i, men det er spill med enormt potensiale!

• 3 uker senere...
Skrevet

Spore minner jo egentlig som en kombinasjon av Civilization og Tamagochi :p

Begge slo an skikkelig, så hvorfor ikke Spore også?

Personlig tror jeg Spore kan bli et ganske artig spill. Om jeg noen sinne kommer til å ha en PC/Wii å spille det på, er en anne sak.

Skrevet
Will wright er vel fyren bak sim city spilla å black and white..viss det var det det heite..du var vertfall gud..

Black & White nei!

Miks ikke opp sånne idiotutviklere som går for repetitive og kommersielle dustespill (Will Wright) med geniale utviklere som Peter Molyneux!

Skrevet (endret)
Will wright er vel fyren bak sim city spilla å black and white..viss det var det det heite..du var vertfall gud..

Black & White nei!

Miks ikke opp sånne idiotutviklere som går for repetitive og kommersielle dustespill (Will Wright) med geniale utviklere som Peter Molyneux!

LOL er nok du som er dum er hvis du kaller Will Wright en idoitutvikler, han er nok mer mer kjent og genial enn Peter, og det er med gode grunner. Seff har Peter noen gode spill, men de kan nok ikke måle seg med Will Wright sine klassikere

Endret av MrLG
Skrevet

Jada, hadde bare fyren holdt 10% av det han hadde lovet så. Mer opphausing skal du leite veldig veldig lenge etter!!!!

Men at spillene hans er bra er ingen tvil om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...