hawa Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har en Maxtor S-Ata harddisk som ikke lagrer WoW riktig. Når jeg overfører WoW fra en datmaskin til en denne funker det ikke ordentlig. F.eks jeg får error som hendviser seg til at det er noe galt med en aller annen fil i Wow mappen (common.MPQ). Etterpå prøvde jeg og starte pcen min i sikker-modus. også overførte jeg Wow også avsluttet jeg pcen og skrudde den på igjen. Da ville ikke pcen skru seg på, den bare "restartet "etter at windows hadde "loading". Så jeg prøvde og trekke ut powerledningen og vent litt, satt den tilbake og da fikk jeg start igjen. Deretter startet jeg wow og det gikk mye bedre - men hadde fortsatt 1 error i starten, også enda en error hvor jeg til slutt ikke fikk startet spillet. Noen som vet hva problemet er ? Endret 4. januar 2008 av hawa
Jankee Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Flyttes over til spilldelen av forumet. Då dette ikkje er eit lagrningsproblem men problem med eit spel.
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Ja, er det ikke helt sikkert å bare flytte installasjonen sånn. Som regel når du installerer noe (spill eller prog) så legger den inn info på registry. Er sikker denne den forsøker å kommunisere med. Hvorfor flytte? Kunne du ikke bare installere? Addons og det kunne du overført.
hawa Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Ja, er det ikke helt sikkert å bare flytte installasjonen sånn. Som regel når du installerer noe (spill eller prog) så legger den inn info på registry. Er sikker denne den forsøker å kommunisere med. Hvorfor flytte? Kunne du ikke bare installere? Addons og det kunne du overført. Har overført Wow mange ganger før fra forskjellige pcer uten noe problem, og uansett - innstiallasjonen funker heller ikke. Som regel er det noe feil med det den leser av, derfor jeg valgte og copiere det over fra en annen pc.
John Keats Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Ja, er det ikke helt sikkert å bare flytte installasjonen sånn. Som regel når du installerer noe (spill eller prog) så legger den inn info på registry. Er sikker denne den forsøker å kommunisere med. Hvorfor flytte? Kunne du ikke bare installere? Addons og det kunne du overført. Neinei, wow legger inn alt av registerfiler hver gang du starter WoW.exe så skal gå helt bra det der @ OP, aner ikke hva som er problemet, men er du helt sikker på at du fikk med alle filene når du overførte? I værste fall får du installere spillet fra scratch.
hawa Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Ja, er det ikke helt sikkert å bare flytte installasjonen sånn. Som regel når du installerer noe (spill eller prog) så legger den inn info på registry. Er sikker denne den forsøker å kommunisere med. Hvorfor flytte? Kunne du ikke bare installere? Addons og det kunne du overført. Neinei, wow legger inn alt av registerfiler hver gang du starter WoW.exe så skal gå helt bra det der @ OP, aner ikke hva som er problemet, men er du helt sikker på at du fikk med alle filene når du overførte? I værste fall får du installere spillet fra scratch. Ja, helt sikker - det var bare errors som kom etterhvert som jeg spilte - der det var noe galt med "common.mpq". Også - og installere spillet fra scratch er enklere sagt enn gjort. *Bare masse error hele tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå