Gå til innhold

Gode 2.1 høyttalere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal bytte ut høyttalerne mine da de begynner å skrante litt. Har et PCI 128 lydkort, og trenger et 2.1 sett som tåler litt trøkk. Spiller som regel bare musikk på PC-en når jeg arbeider med ting og tang.

 

Takker for hjelp!

Har veldig god erfaring med JBLs Creature og Logitechs Z-4e. Billige er de også :) Bruker begge settene aktivt henholdsvis hjemme og på kontoret.

 

Tenker Komplett.no har begge settene.

Lenke til kommentar

Hehe, har sendt mail jeg også. :D

 

Da de kansje ikke selger det, har jeg planer om å kjøpe fra utlandet. Her er anlegget til 111$ på amazon.com. Når jeg bruker Valutakalkulator kommer jeg fra til 600kr. Da amazon, og få andre butikker sender til utlandet, bruker jeg JetCarrier. JetCarrier sender pakken til meg, for 295kr. Det tar en stund, men er billigere enn flypost.

 

Totalt kommer jeg på ca. 1 000kr.

Lenke til kommentar
Hehe, har sendt mail jeg også. :D

 

Da de kansje ikke selger det, har jeg planer om å kjøpe fra utlandet. Her er anlegget til 111$ på amazon.com. Når jeg bruker Valutakalkulator kommer jeg fra til 600kr. Da amazon, og få andre butikker sender til utlandet, bruker jeg JetCarrier. JetCarrier sender pakken til meg, for 295kr. Det tar en stund, men er billigere enn flypost.

 

Totalt kommer jeg på ca. 1 000kr.

Husk å legge til moms da, tviler på at amazon-butikker hjelper deg å unngå å betale dette, og JetCarrier sier i hvert fall at de sørger for at du betaler moms/toll. Du får det enda billigere på ebay, og på ebay tilbyr de ofte å merke pakken med 20$ e.l og/eller sende som gave.
Lenke til kommentar

Vet ikke om de er i din prisklasse men Logitech Z2300 er hvertfall geniale PC høytalere.. JEG skjønner ikke de som slakter disse,men så er ikke jeg heller noen Hifi frelst..

 

Det er sykt med bass og veldig klar lyd i disse høytalerene,og man kan spille _Høyt_ For de som klager over lyden skjønner jeg meg ikke på. Det finnes jo et hav av equalizere via software man kan bruke. Jeg har hvertfall stillet mitt sett inn der jeg liker lyden best med softwaren som medfølger Realtek HD driverene

 

De koster fra 1000-1200kr om jeg ikke tar helt feil..

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om Klipsch, men sendte en mail til audiocompaniet og spurte litt om dem.

 

 

Mener du at du alldri har hørt om Klipsch som merke? Ha kan jeg fortelle deg at de er et emget respektert høytalermerke som du finner i mange gode audiosystemer rundt omkring i verdens hjem. De er nok ikke så kjente på datautstyr, men på høytalere er de jo STORE!

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om Klipsch, men sendte en mail til audiocompaniet og spurte litt om dem.

 

 

Mener du at du alldri har hørt om Klipsch som merke? Ha kan jeg fortelle deg at de er et emget respektert høytalermerke som du finner i mange gode audiosystemer rundt omkring i verdens hjem. De er nok ikke så kjente på datautstyr, men på høytalere er de jo STORE!

 

Hehe, leeenge siden jeg kjøpte stereoutstyr. Her i huset går pengene som regel til møbler, klær og bleier.

Kjedelig å bli voksen :whistle:

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om Klipsch selv, men ble relativt nysgjerrig på dem nå pga. innlegg og div. anmeldelser. Hadde vært fint om du kunne rapportert eventuelt svar fra 'audiocompaniet' her :)

 

Fikk svar i dag.

 

Vi har modellen som korrekt heter Promedia GMX A 2.1 på lager til kr.

1.495,-

 

Lydmessig liker vi å si at PC høyttalerene til Klipsch følger samme

kvalitetskrav og resultat som de dyrene hjemmehøyttalerene, alt relativt

sett. Du kan dermed regne med bedre dynamikk, dypere, fastere mer kontant

lyd. Mer reality sound.

 

Du kan kjøpe dem hos oss, hvis du ønsker. Darresgate 2 i Oslo. Ring før du

evt. kommer 22116870

 

Ellers finnes det butikker utover landet som fører dem.

Lenke til kommentar

har lagt merke til at det aldri er noen som nevner Bose sine pc høyttalere..sitter med 2.1 høyttalere fra Bose selv å er storfornøyd! klar og fin lyd og sub'en har mer krefter enn jeg vanligvis får nytte av!

Minuset er vel at de er relativt dyrere enn det meste annet på pc fronten, men jeg kommer nok alltid til å velge Bose fremover;)

Bose's pc høyttalere(engelsk) sjekk her for litt mer info. Kjøpte mine for 3500 på hificenter kjeden, men har også sett den nye typen til salgs på elkjøp..

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om Klipsch, men sendte en mail til audiocompaniet og spurte litt om dem.

 

 

Mener du at du alldri har hørt om Klipsch som merke? Ha kan jeg fortelle deg at de er et emget respektert høytalermerke som du finner i mange gode audiosystemer rundt omkring i verdens hjem. De er nok ikke så kjente på datautstyr, men på høytalere er de jo STORE!

 

Hehe, leeenge siden jeg kjøpte stereoutstyr. Her i huset går pengene som regel til møbler, klær og bleier.

Kjedelig å bli voksen :whistle:

Du er nå bare to år eldre enn meg ;) Jeg kjøpte nytt utstyr til stereoen forrige måned. Prioriteringsak tror jeg nok heller. Gå på avforum.no og se på de beste stereosystemene der. Tror de fleste av eierne er i tredve, førti årsalderen.

Men ut ifra avataren din regner jeg med at du har en splitter ny Saab? Leeeenge siden sist jeg kjøpte meg bil. :p  Kjører rundt i en 98 modell Honda. Så man har jo forskjellige interesser.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...