Gå til innhold

Finnes det en trial for LOTR online?


Anbefalte innlegg

Leser rundt omkring at det er en trial av LOTR ute og går. Problemet er (utenom at klokka er 6 på morgenen og jeg har ikke lagt meg enda) at jeg klarer ikke finne en plass å laste det ned.

 

Tilbys det enda 7dagers free trials? Finner noe vag info på google, men der står det at det bare gjelder USA/New Zealand..

 

Er meget interessert i å starte med dette istedet for WOW, men jeg kjøper ikke spillet før jeg har testet det litt :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leser rundt omkring at det er en trial av LOTR ute og går. Problemet er (utenom at klokka er 6 på morgenen og jeg har ikke lagt meg enda) at jeg klarer ikke finne en plass å laste det ned.

 

Tilbys det enda 7dagers free trials? Finner noe vag info på google, men der står det at det bare gjelder USA/New Zealand..

 

Er meget interessert i å starte med dette istedet for WOW, men jeg kjøper ikke spillet før jeg har testet det litt :/

 

 

Ja den finnes enda, her er linken http://www.lotro-europe.com/

så trykker du bare der som det står 7 days trial ;)

 

Mvh

ReWqniZ

Lenke til kommentar
Gidder ikke opprette en ny tråd.

 

Skal prøve trailen. Hvis jeg liker spillet kjøper jeg det. Men er det "måndes avgift" på spillet slik som på WoW?

 

En "måndes avgift" tviler jeg på at du finner, hva nå enn det er..

 

En månedsavgift er det, derimot.. Jeg referer bare til den grønne teksten i signaturen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...