Gå til innhold

LOTRO Betalings/installasjons FAQ


Anbefalte innlegg

LOTRO Betalings og installasjons FAQ

 

Her skal jeg prøve å samle alle disse "penge-spørsmålene" rund LOTRO. Eks om GameCards, prisen på mnd osv.

Post kommentarer eller spørsmål (gjerne med svar) dere ønsker at jeg skal legge til. Husk at tråden er KUN om betalingen og installasjon av spillet.

 

Oppdateringer

10/1-08 En liten oppdatering der, ja. Har ikke spilt på lenge selv. Vurderer å kjøpe gamecard nå :p

5/10-07 Hvordan du kan legge til dine 30 gratisdager (som følger med spillet) kan du finne ut nederst i tråden ;)

20/9-07: Endret GameCard-spm etter melding om at det koster 199 kr noen steder.

2/9-07: Trial er tilgjengelig for EU, lagt til dette i lista. Rettet noe skrivefeil

26/8-07: Lagt til et ekstra spørsmål. Nye spørsmål havner nederst på lista

 

Hvor lenge varer en Buddy Key?

7 dager.

 

Er det en trial tilgjengelig på nettet?

Ja, du ordner alt her(linky)!

 

Er det mulig å kjøpe en registreringskode på nettet og laste ned spillet?

Ja! Du kjøper (her). Du lager account her.

 

Kan jeg installere spillet, lage en account med Buddy Key og forlenge spilletiden med et GameCard?

Nei! Dette er ikke mulig. For å bruke GameCard må man ha fullversjon av spillet. Dette får man ved å logge seg inn på Codemasters sine sider på din Buddy-account forså å skrive inn en Full Version Key. En slik Key skaffer du ved å kjøpe spillet. Full Version Keys selges ikke enda over nettet

 

Ca. Hvor mye koster spillet?

Spillet koster ca 449 kr i butikk. Du kan finne prisene i norske nettbutikker her.

 

Jeg har fått tak i Buddy Key men har ikke noen med spillet. Er det mulig å laste det ned?

Spillet er mulig å laste ned her.

 

Hvor mye koster det i måneden?

De fleste data og spillbutikker selger GameCard (60 dager). Koster som oftest 249 kr, men i enkelte butikker selges det for 199 kr.

Betaler du med kort koster det ca 100 kr i mnd

 

Hvordan registrerer jeg accounten min?

På det offsielle forumet ligger det en fin guide. (linky).

 

Hvordan legger jeg til mine 30 gratisdager?

Med din kopi av LOTRO følger en activation code. Du aktiverer og registrer deg på www.codemasters.cm/cog. For å få dine 30 dager klikker to Make payment og velger en Payment method (i dette tilfelle GameCard da det er dette jeg bruker, desuten vet jeg ikke om det fungerer med andre metoder). Deretter bare trykk neste uten å fylle inn noe. Du skal da få 30 gratis dager.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hvordan legger jeg til mine 30 gratisdager?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Med din kopi av LOTRO følger en activation code. Du aktiverer og registrer deg på www.codemasters.cm/cog. For å få dine 30 dager klikker to Make payment og velger en Payment method (i dette tilfelle GameCard da det er dette jeg bruker, desuten vet jeg ikke om det fungerer med andre metoder). Deretter bare trykk neste uten å fylle inn noe. Du skal da få 30 gratis dager.

9337577[/snapback]

Just added ;)

Lenke til kommentar
Jeg har lagd en account som brukte 7-dagers prøvetid. Er det nå mulig for meg å kjøpe et gaming card, for så å legge til koden i en subscription på siden hvor jeg styrer accounten min, uten å måtte kjøpe selve spillet? Det hadde vært kjekt. :)

Spillet må selvfølgelig kjøpes, men du kan fortsette på din trial account når du kjøper spillet.

 

EDIT:

Det er foresten LOV å lese førstepost ;)

Kan jeg instalere spillet, lage en account med Buddy Key og forlenge spilletiden med et GameCard?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor[/u]Nei! Dette er ikke mulig. For å bruke GameCard må man ha fullversjon av spillet. Dette får man ved å logge seg inn på Codemasters sine sider på din Buddy-account forså å skrive inn en Full Version Key. En slik Key skaffer du ved å kjøpe spillet. Full Version Keys selges ikke enda over nettet

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg kjøpte dette spillet etter jeg hadde spilt Trial Version..

 

Betalte 300,- for retal box version.

 

Når jeg skulle signe opp måtte jeg ta å registrere Visa kortet. Men jeg ville jo bare bruke 30days free.

Jeg trykket på 14.95$ å registrerte kortet mitt. Så kjedde det ingen ting. Kom bare til en side uten info.

Jeg tok refresh og etter det skjedde heller ingenting..

 

Etter dette prøvde jeg igjen og men fikk ingen aktiv konto. Nå har dem trekt meg over 700,- for ingenting av banken.. (fucked opp)

 

Noen peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...