Gå til innhold

Ny stasjonær til hjemmet - ca. 16 000,-


Anbefalte innlegg

Først av alt må jeg bare si at jeg ikke er helt sikker på om dette er rett forum, så i så fall håper jeg noen kan flytte denne tråden dit den hører hjemme :)

 

Driver og setter sammen en ny stasjonær, men er ikke verdens mest oppdaterte på hva som går sammen, hva som gir mest for pengene, osv...

 

Derfor hadde jeg håpet at noen her inne kunne bekrefte/avkrefte at de komponentene jeg har valgt går sammen. Det hadde også vært fint om noen hadde noen råd om eventuelt andre komponenter som gir mer for pengene, o.l.

 

Kabinett

Hovedkort

CPU

PSU

RAM

Skjermkort

HDD

HDD2

DVD-brenner

 

Er det evt. andre ting jeg trenger som jeg har glemt, eller ekstra kabler som noen av erfaring vet jeg burde bestille i tillegg?

 

Mvh

 

Zorba-

Endret av Zorba-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du usikker på om ting passer og slikt kan du jo alltids bruke pc-byggeren på Komplett.no, da setter de den sammen for deg før de sender deg maskinen din :) Da vi også de bekrefte/avkrefte om de ulike komponetene passer.

 

 

Skal bygge selv og kjøpe deler fra forskjellige steder, så da passer det egentlig litt dårlig å få komplett til å sette den sammen for meg :p

Lenke til kommentar

skal vi se ,,

 

 

jeg lagde et oppsett i prisguiden for og finne laveste pris hvor alle produktene på en butikk :)

 

1: først så ville jeg ikke kjøp 8800gtx nå pga gammel gpu ,,

 

2: så hva skal du med 9600 ram,, clocker du veldig eller no ?

 

3: raptor ? trenger du virklig dette ? bråker mye og er ikke så ekstremt mye raskere ,,

 

her er oppsettet jeg lagde nå !

 

med et x38 abit quad gt kort, 4gig crutical 8500 ram( pga virket som du ville ha noe bra ram! denne er meget good og klokkbar) 2*500gig samsung hd ( stille ) som kan kjørers i raid 0 for best hastighet,, 2*3870hd i crossfire! nocota cpu vifte pga det virket som du skulle klokke ,, og en corsair psu!

 

Handlevogn.

 

alt dette havner på ca 12500kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...