eminem1 Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei Når jeg spiller Sim City samfunn krasjer det etter en stund. Av og til tar det lenger tid Jeg har den nyeste vista... Jeg tror spillet krasjer fortrere jo mer pcen har stått på Noen som veit hva jeg kan gjøre med dett? Edit: På faren min sin pce som kjører XP funker ikke spille i det hele tatt.. Får denne beskjeden opp når jeg har trykket på "Spill" Veit noen om hvordan jeg kan få spillet til å fungere? Hadde vært fint det, siden jeg har klart å ødlegge min egen eller noe slikt..hehe Endret 3. januar 2008 av eminem1
TSP Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hei, det er hvertfall flere med problemet for å nevne to eksempler http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost....30&SiteID=1 http://www.tiltedmill.com/forums/showthread.php?t=14859 Til der den siste lenken er kan du nok lese deg frem til hjelp vedrørende problemet på din fars PC, virker hvertfall slik. Resten av innlegget er skrevet før jeg fant de trådene. Du vil nok lettere få svar om du henvender deg til en av Hardware -kategoriene og kommer med informasjon om hva din PC er satt sammen av. Skjermkort, RAM osv. Å oppsøke hardwarekategoriene er riktignok kun aktuelt om du opplever problem med flere spill. Det kan være flere løsninger. 1. Det første du bør gjøre er å prøve og oppdaterte spillet til den nyeste versjonen. Last ned her. Se om det hjelper før du prøver punkt 2. 2. Skru ned grafikkinnstillingene for å sjekke om du merker forskjell, rapporter tilbake her. Se om det hjelper før du prøver punkt 3. 3. Sjekk at du har nyeste drivere, spesielt til ditt skjermkort. 4. Se om tråden: Når du ikke får installert/startet spillet! hjelper (Den tråden og flere andre nyttige emner i spillkategoriene finner en i tråden: FAQ's, infotråder ol. i "Spill".) Om du følger noen av tipsene, rapporter tilbake hit for å fortelle om noe virket.
eminem1 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Hei, det er hvertfall flere med problemet for å nevne to eksempler http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost....30&SiteID=1 http://www.tiltedmill.com/forums/showthread.php?t=14859 Til der den siste lenken er kan du nok lese deg frem til hjelp vedrørende problemet på din fars PC, virker hvertfall slik. Resten av innlegget er skrevet før jeg fant de trådene. Du vil nok lettere få svar om du henvender deg til en av Hardware -kategoriene og kommer med informasjon om hva din PC er satt sammen av. Skjermkort, RAM osv. Å oppsøke hardwarekategoriene er riktignok kun aktuelt om du opplever problem med flere spill. Det kan være flere løsninger. 1. Det første du bør gjøre er å prøve og oppdaterte spillet til den nyeste versjonen. Last ned her. Se om det hjelper før du prøver punkt 2. 2. Skru ned grafikkinnstillingene for å sjekke om du merker forskjell, rapporter tilbake her. Se om det hjelper før du prøver punkt 3. 3. Sjekk at du har nyeste drivere, spesielt til ditt skjermkort. 4. Se om tråden: Når du ikke får installert/startet spillet! hjelper (Den tråden og flere andre nyttige emner i spillkategoriene finner en i tråden: FAQ's, infotråder ol. i "Spill".) Om du følger noen av tipsene, rapporter tilbake hit for å fortelle om noe virket. Lastet ned den nyeste versjonen på min fars pce, men nå fikk jeg en annen feil melding Stod noe med at driverne ikke var ordentlig innstalert eller for gamle Poster bilde i morgen
TSP Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fremgangsmåtene der var i hovedsak rettet mot din PC for utifra den ene lenken kan det virke som en får den feilmeldingen der fordi spillet ikke støtter skjermkortet til PCn som får feilmeldingen. Endret 4. januar 2008 av TSP
eminem1 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Fremgangsmåtene der var i hovedsak rettet mot din PC for utifra den ene lenken kan det virke som en får den feilmeldingen der fordi spillet ikke støtter skjermkortet til PCn som får feilmeldingen. hm, Men vi la inn nytt skjermkort når jeg fikk The settlers Rise of an empire
TSP Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Dette er kravene til Sim City Samfunn, sjekk i nederste del om skjermkortet er støttet eller om andre krav ikke oppfylles. OS: Windows® XP SP2 / Vista* (FAT16 and FAT32 File Systems are not supported by Digital Delivery) Processor: 1.7 GHz Intel CPU or faster, AMD XP 2100+ or faster Memory: 512 MB RAM Hard drive: at least 2.1 GB free space (4.2 GB required for Digital Delivery) Video card: 128 MB** DVD drive: 4 speed (Not Required for Digital Delivery) Sound Card - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c (included) Input - Keyboard, Mouse *Windows Vista requires a 2.4 GHz processor or equivalent and 1 GB RAM **Supported chipsets: NVIDIA GeForce FX 5900 or greater; ATI Radeon 9600 or greater; onboard chipsets not supported. Windows Vista requires an NVIDIA GeForce 6800 or greater, ATI Radeon X600 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
spaltcha Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har også problemer med dette spillet,selv med siste oppdaterings patch (SCS_10138B_H). Spillet fryser av og til og får da en RUNTIME ERROR. Kjører med Vista64 og EAdownload verson(ingen DVD). Må sies at andre spill kjører uten problemer. Kort om maskinvare: Cpu Operton 185 @2,86Ghz 4 Gb ram GTS 8800 320MB Creative SoundBlaster X-Fi Alt av siste drivere. Endret 4. januar 2008 av spaltcha
spaltcha Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Problemsignatur: Navn på problemhendelse: APPCRASH Programnavn: SimCitySocieties.exe Programversjon: 1.0.1.38 Tidsstempel for program: 47615dec Navn på feilmodul: SimCitySocieties.exe Feilmodulversjon: 1.0.1.38 Tidsstempel for feilmodul: 47615dec Unntakskode: c0000005 Unntaksforskyvning: 003c1e70 OS-versjon: 6.0.6001.2.1.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon 1: 53ec Tilleggsinformasjon 2: 41c0e52a29323db2f71656be2312613c Tilleggsinformasjon 3: 6838 Tilleggsinformasjon 4: 89bd731f1bd64dcf38d0c319d20ced46 Må jo snart komme en oppdatering av spillet..........
spaltcha Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Oppdatering nr.3 er ute. http://www.gamershell.com/search/?q=Societies Får vel snart ta en test. Noen som har prøvd?
eminem1 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Skrevet 15. mars 2008 Oppdatering nr.3 er ute.http://www.gamershell.com/search/?q=Societies Får vel snart ta en test. Noen som har prøvd? Jeg har.. Min By som har ryndt ca 16 tusen innbyggere kræsjer, men ikke lillebroren min sin som er på rundt 2 tusen
Richard_S Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Letteste måten å fikse det på er vel å gå over til SimCity 4? Da fikser du mange av de generelle kvalitesprobleme og
Dahl Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Eldre versjoner av Sim City har ofte problemer i Vista. Prøv å kjøre den i kompatibilitetsmodus for Windows 98, tror det burde hjelpe.
spaltcha Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Eldre versjoner av Sim City har ofte problemer i Vista. Prøv å kjøre den i kompatibilitetsmodus for Windows 98, tror det burde hjelpe. Nå er jo SimCitySocieties(Samfunn) et ganske nytt spill. http://www.gamershell.com/pc/simcity_socie...creenshots.html Det at noen plagers KAN jo være relatert til litt utdatert hardware opp mot Vista. Bare noe tanker jeg har ang.min hw,939Cpu og nForce4 platformen vs drivere. Edit: Dahl,du tenkte på SimCity 4 ang.kompatibilitetsmodus for Windows 98 ? Endret 17. mars 2008 av spaltcha
Dahl Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Oi, beklager. Av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at det var snakk om Sim City 4... Sim City 4 fungerer ikke for meg under Vista, men i XP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå