Zeycu Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hallo, takk for du tar tid til og lese dette: Når jeg går inn på noen Cs servere går jeg fortere enn alle andre i teamet og på mappen. Dette kom etter jeg skulle joine en server. Noen som kan hjelpe meg med dette? Og nei for dem som lurer, har aldri hatt cheats på pcen eller noe lignene. takk for svar
Grand Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Løper du med kniv? Da går det fortere nemelig, enn å løpe med våpen Endret 3. januar 2008 av Sno
Zeycu Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Nei, løper med gevær og jeg små lagger mens jeg løper, eller det henger seg opp i tillegg så skyter jeg/Kniver fortere
Jooakim Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Du kan gå inn på oppgavebehandling, høyreklikke på hl.exe og velge lav prioritering på prosessen. :-)
Zeycu Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 (endret) Takk Skal dere ha Endret 4. januar 2008 av Zeycu
Zeycu Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 (endret) Du kan gå inn på oppgavebehandling, høyreklikke på hl.exe og velge lav prioritering på prosessen. :-) Dette funket ikke, noen andre forslag? Det kan ikke være noen Comandoer eller no som gjør dette? har i tillegg brukt en net_Graph comando eller no ligende kan den ha noe med dette og gjøre? Endret 4. januar 2008 av Zeycu
JFM Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Se på bildet: Jeg viser der hva du kan prøve. Men nå er det opera.exe jeg viser med på bildet. Du må ta på hl.exe (eller er det hl2.exe) Uten_navn.bmp Endret 4. januar 2008 av JFM
Zeycu Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 hehe,takk. Men det funket dessverre ikke. Hørte av en kompis det kunne være min sv_accelerate? Og at den skulle stå på 800? Så prøvde jeg dette men det går tilbake til 5 med en gang ? Er det han sa riktig eller?
Grand Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Kan jo hende det hjelper å reinstalere CS og steam da.
Zeycu Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Det hjalp ikke og reinstallere Cs og steam igjen. Noen fler forslag?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Har du speedgear eller noe lignende inne på dataen, cheat engine f.eks? Det er ikke cheat program, men de kan endre farten på programmene, f.eks det tar 2 sekund å speedhacke wow.. Om du har speedgear eller cheat engine, så tar du å setter disse til normalen / avinstallerer.
Zeycu Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Har ikke merket noe ekstra speed i wow;S
Zeycu Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Er det noen spesiele program du tenker på når du sier speed gear eller cheat engine?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Det er 2 forskjellige program som man kan styre datamaskinens "raskhet", noe som fører til speedhack på cs, wow osv. Jeg veit ikke hva problemet ditt kan være, men jeg ville prøvd formatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå