Gå til innhold

Meninger Om Crysis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann my fellow gamers!

Ville bare se hva folk synes generelt om Crysis.. Om Gameplay, story, grafikk, aim, alt :)

Personlig er jeg meget fornøyd, jeg låste døren etter jeg fikk det og satt i 2 dager med resupply på mat og drikke only.. 2 dager på å runde Crysis på Delta diff.

etter å ha gjort dette tenkte jeg å leke meg litt med spillet på easy og jeg må si det er mye moro man kan gjøre i crysis! :)

selv kjører jeg crysis på Very High og alt som forbedrer grafikken, men synes fortsatt at FPS er fin.. Aimen er helt ok men synes det blir litt teit at normale koreanere kan ta oppi mot 10 bullets i magen før de dør :p Headshots er tingen i Crysis!

Storyen i Crysis synes jeg er "catchy" den grepp tak i meg og jeg synes den var full av overaskelser.

Gameplayet må sies at er helt genialt! så mye man kan gjøre, nesten alt kan ødeleges og det virker ekstremt virkelig!

Overall: Jeg digger Crysis!

nå vil jeg høre deres meninger! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grafikken er på topp.

Gameplayet er kult den første halvtimen, så møkkekjedelig resten av spillet.

Storyen suger i alle fall, ikke i nærheten av det vi kunne forvente etter uttalelser om at storyen skulle være så mye bedre enn i Far Cry.

Aimen har jeg ikke lagt så mye merke til egentlig.

Det eneste virkelig positive jeg finner med Crysis er at man slipper å sloss med romvesnene før sent uti spillet.

Skrevet

Jeg kan si såpass at jeg har aldri fått noen fetere opplevelse i et skytespill enn jeg har hatt i Crysis. Sålenge man greier dette spillet på Very High, er det ihvertfall ingen FPS spill i dag som er bedre etter min mening.

Skrevet

Crysis er knalltøft. Jeg får ikke kjørt det på Very High.

Storyen er som forventet - enkel og lagt opp til å plaffe ned mest mulig FI.

Synd at spillet ikke er like åpent som Far Cry - men det er IKKE farcry. Modde potensialet er stort, så dette spiller kommer bare til å bli tøffere i årene som kommer.

Brettet hvor man kjører stridsvogn er ubertøft! Skulle ønske det var flere slike i spillet.

Multiplayer liker jeg spillet veldig godt.

-Keis

Skrevet
Modde potensialet er stort, så dette spiller kommer bare til å bli tøffere i årene som kommer.

Det kan du trygt si. Hvis du trodde du var ferdig med spillet etter den storyen tar du ganske feil. Kommer ekstremt mange mods nå: multiplayer GTA opplegg(blir kalt fueled), Pirates, Lost, Castaway, Coop mode, Goldeneye, Jurassic Park, for å nevne noen, og mange virker veldig lovende..så dette spillet kan bli til og med enda bedre :)

Fueled (GTA):

b.jpg

439_screen_46bb6532a480ddd00af5107bd937d928.jpg

Jurassic Park:

b.jpg

b1.jpg

Skrevet
Modde potensialet er stort, så dette spiller kommer bare til å bli tøffere i årene som kommer.

Det kan du trygt si. Hvis du trodde du var ferdig med spillet etter den storyen tar du ganske feil. Kommer ekstremt mange mods nå: multiplayer GTA opplegg(blir kalt fueled), Pirates, Lost, Castaway, Coop mode, Goldeneye, Jurassic Park, for å nevne noen, og mange virker veldig lovende..så dette spillet kan bli til og med enda bedre :)

Fueled (GTA):

b.jpg

439_screen_46bb6532a480ddd00af5107bd937d928.jpg

Jurassic Park:

b.jpg

b1.jpg

Nja, skeptisk.. det var jo ikke måte på hvor mange fete modder som skulle basere seg på FarCry. For all del, dersom modderne gidder å stå løpet ut og noen av disse konseptene lykkes, så kan det jo bli sjovt.

Skrevet

crysis ligna litt vel mye på farcry av første inntrykk. Jungel, vann, skyte...boooring. Ok grafikk, men fant ut at spill som cod 4 over nett passa meg bedre. Får ikke nok action og vil ha mer nåtidens våpen i spilla. ala Bf og cod. Crysis hadde mye pent å se på, men er en viss grense før eye candy blir dødt og. Jeg klarer ikke ha det artig med slike spill, men det er min mening :p

Skrevet

Jeg synes Crysis var et helt greit spill. Jeg har ikke den beste maskina så jeg greide det ikke på høyere enn Medium grafikk men alikevel var jeg fornøyd med utseendet. Området hvor man kjører tanks var kjempebra og jeg i motsetning til mange andre her på forumet elsker sci-fi så for meg var romvesenene et friskt pust inn i hele historien. Effektene var bra og god fysikk. Gameplayet var kanskje litt for begrenset i forhold til FarCry men det gjør egentlig ikke så veldig mye. Historien kunne vært bedre og slutten føltes dessverre litt for uavgjort for min del. Jeg håper de kommer med en god expansion som gir oss sjansen til og vinne eller tape over de "fremmede".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...