Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snart kommer det store øyeblikket, trist.

 

Vel vi sees vel om 4-8 år politistudent.

 

HYSJ! Du må ikke minne han på at han skal forlate oss! Jeg håper på at han har glemt det jeg "plystre plystre"

 

 

Hahaha!

 

jeg må nok utsette "avskjedsinnlegget" et par dager... :p

 

Er jo litt kos å være her innimellom... ^^

Lenke til kommentar
Snart kommer det store øyeblikket, trist.

 

Vel vi sees vel om 4-8 år politistudent.

 

HYSJ! Du må ikke minne han på at han skal forlate oss! Jeg håper på at han har glemt det jeg "plystre plystre"

 

 

Hahaha!

 

jeg må nok utsette "avskjedsinnlegget" et par dager... :p

 

Er jo litt kos å være her innimellom... ^^

 

OH YEAH! (Seiersdans på stuebordet). SKJØNTE NOK at det ble for vanskelig når du ikke postet noe trist "hade bra" innlegg! :D

Lenke til kommentar
Det var det jeg tenkte meg.. :p

 

Da går jeg å legger meg, det var avskjedsmeldingen jeg ventet på. Ville lese den tidligst mulig så jeg fikk et siste "Live evidence" på at du faktisk finnes du også. :p

 

Det tar litt tid å skrive noe dypt, slik at jeg legger igjen et godt inntrykk hos dere. ^^

 

Kjempehyggelig med tilbakemeldinger som dette gutter, det setter jeg umåtelig stor pris på. Skulle ønske jeg kunne spandere en kaffekopp på alle og enhver på tråden...

Lenke til kommentar
Det var det jeg tenkte meg.. :p

 

Da går jeg å legger meg, det var avskjedsmeldingen jeg ventet på. Ville lese den tidligst mulig så jeg fikk et siste "Live evidence" på at du faktisk finnes du også. :p

 

Det tar litt tid å skrive noe dypt, slik at jeg legger igjen et godt inntrykk hos dere. ^^

 

Kjempehyggelig med tilbakemeldinger som dette gutter, det setter jeg umåtelig stor pris på. Skulle ønske jeg kunne spandere en kaffekopp på alle og enhver på tråden...

 

Hahahaha! Var det en skjult kritikk av den lave politilønnen politistudent? "Hadde jeg bare hatt rå til kaffe" (A) Neida, men nå kan du ikke forlate oss på lenge uansett hvor velformulert det blir uten å skuffe oss som nå er overbevist om at du blir (lesser på med potensiel skyldfølelse). Men herregud, du har gjort en kjempe jobb så hvis du absolutt vil forlate oss må du nesten få lov til det :) (mer skyldfølelse....)

Lenke til kommentar
Hahahaha! Var det en skjult kritikk av den lave politilønnen politistudent? "Hadde jeg bare hatt rå til kaffe" (A) Neida, men nå kan du ikke forlate oss på lenge uansett hvor velformulert det blir uten å skuffe oss som nå er overbevist om at du blir (lesser på med potensiel skyldfølelse). Men herregud, du har gjort en kjempe jobb så hvis du absolutt vil forlate oss må du nesten få lov til det :) (mer skyldfølelse....)

 

 

...og skyldfølelsen ledes nå til at jeg har laget en mail-adresse til de spesielt interesserte.

 

For de av dere som bare vil slå av en prat innimellom eller spørre om råd og veiledning, så er det bare å sende en mail. [email protected]...

 

Vanskelig å forlate "disiplene" sine gitt...

 

 

Edit: PHS spørsmål er det mange av mine fine kolleger som klarer å håndtere. Slike spørsmål kan skrives her på tråden slik at flinke karer som Eircag, Tom_bjk og Bennial kan svare på.

Endret av politistudent
Lenke til kommentar
Hahahaha! Var det en skjult kritikk av den lave politilønnen politistudent? "Hadde jeg bare hatt rå til kaffe" (A) Neida, men nå kan du ikke forlate oss på lenge uansett hvor velformulert det blir uten å skuffe oss som nå er overbevist om at du blir (lesser på med potensiel skyldfølelse). Men herregud, du har gjort en kjempe jobb så hvis du absolutt vil forlate oss må du nesten få lov til det :) (mer skyldfølelse....)

 

 

...og skyldfølelsen ledes nå til at jeg har laget en mail-adresse til de spesielt interesserte.

 

For de av dere som bare vil slå av en prat innimellom eller spørre om råd og veiledning, så er det bare å sende en mail. [email protected]...

 

Vanskelig å forlate "disiplene" sine gitt...

 

 

Edit: PHS spørsmål er det mange av mine fine kolleger som klarer å håndtere. Slike spørsmål kan skrives her på tråden slik at flinke karer som Eircag, Tom_bjk og Bennial kan svare på.

 

:D Nå ble jeg grådig fornøyd med meg selv for å være helt ærlig haha :D Kjempetopp politistudent! Nå skal jeg symbolsk notere adressen på den nye tavlen ved kjøleskapet og legge meg til å sove uten en bekymring i verden!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Takk for "alt", stud, og lykke til i jobblivet! Vi kommer nok til å savne deg, hele gjengen. Jeg sender deg nok en mail eller to, og i hvert fall når jeg har kommet inn :D Det har vært helt konge å ha deg her. Jeg snakker nok på vegne av flere når jeg sier at du var den som overbeviste meg til å ta steget og satse på politiyrket!

Lenke til kommentar
Takk for "alt", stud, og lykke til i jobblivet! Vi kommer nok til å savne deg, hele gjengen. Jeg sender deg nok en mail eller to, og i hvert fall når jeg har kommet inn :D Det har vært helt konge å ha deg her. Jeg snakker nok på vegne av flere når jeg sier at du var den som overbeviste meg til å ta steget og satse på politiyrket!

 

:D glad at jeg har inspirert mange av dere til et utakknemlig, men dog givende og spennende yrke.

 

Av til trenger man et spark bak og noen til å motivere en, og det er innmari koselig å høre at jeg var den som sparket dere bak. :p

 

Håper på noen oppdateringer fra livet som politi da, politistudent. Kanskje litt om hvordan det er i forhold til forventningene (selv om det jo var et praksisår), osv. Kanskje det burde vært en egen tråd for dette? "Hvordan er det å være politi?" el.l.?

 

 

Det skal nok ikke være noe problem. Ellers er det bare å sende en mail. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Dette var triste nyheter, nå ble jeg lei meg her :( Får håpe han har hellet med seg neste år, jaffal! For å snu det til litt positivt, Rune, når du går i GU3 så gir du kanskje buksevann til meg og Marius :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Det var veldig dumt at Rune ikke skulle komme gjennom pga. sykdom :( *5 minutters stillhet fullført* Men ja, får si som Aleksander, nå får du kanskje sjansen til å gi meg og Aleksander buksevann når du går i GU3 - det ville du vel likt :p

 

Ellers vil jeg benytte dette innlegget til å takke politistudent noe iherdig for innstasen her! Har vært utrolig mye informasjon du har gitt oss brukere, og mye av din fritid. Jeg tviler på at det er noen her inne som er misfornøyd med det :) Satser på å få tatt en øl eller noe med deg om jeg skulle være så heldig å komme inn på PHS, og uteksamineres(?) slik som du blir nå i dag :D

Håper du tar en titt innom tråden her en gang i blant for å se om det er noe liv, og så må du ha lykke til ut i politijobben! To ord: Hjertelig takk!

Lenke til kommentar
Jeg har triste nyheter å bringe:

 

Rune grunnet sykdom klarte seg ikke igjennom svømmetesten og strøk da hele opptaket siden svømmingen var først. Han forklarte at han hostet og det er ikke lett å utføre en så vanskelig prøve med bronkitt. Men han møtte ihvertfall opp og det teller godt til neste år!

 

Vel, 5 minutter i stillhet for Rune og bedre lykke neste år!

 

Fikk han ikke sjangsen til å fullføre opptaket fordi han strøyk på svømmingen? Trodde alle fikk beskjed om å fullføre alt sammen og at de kunne få intervju jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...