Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke vanskelig å finne ut at det er i Toronto, en googling på navnet på butikken over holdt. :p Jeg fant det ut på dette viset, men lot være å poste da det ville vært juks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde mange bilder i bakhånd, men lurer på hvorfor SirEmanon så raskt falt ned på Canada.

Ingen andre som har spennende bilder å komme med?

Endret av robertaas
Skrevet

Da tror jeg jeg har blinket meg ut en by. Begynner med en veldig synlig bygning i denne byen. Dette er altså et litt gammelt bilde, men bør absolutt være gjenkjennbart.

post-51689-1241562339_thumb.jpg

Skrevet
Legger til at et av Europas største handle- og underholdningssenter ligger i denne byen.
Får vel planlegge en tur dit da.

skal nevnes at Nordby sentret er planlagt og bli europas største etter hvert også:p kan du ta en fin harry tur

Skrevet
Det er ikke den gamle ubåtfabrikken på Dora i Trondheim?

Jepp. Kanskje ikke den vanskeligste akkurat. Din tur!

Oppslagsverk har nå rett til å legge ut nytt bilde. Ingen andre utenom denne posteren kan legge ut nytt bilde.

Hvis Oppslagsverk ikke legger ut nytt bilde innen fredag klokken 10:19 kan hvem som helst legge ut nytt bilde.

Skrevet

Takk for den=) Dora 1 har noen ganske lettgjenkjennelige buer synes jeg. Mange myter knyttet til denne bygningen, blant annet at tyskerne dyttet russiske fanger ned i den tørkende betongen når de ikke klarte mer.

Vil fram til byen nå.

post-67399-1241598338_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...