Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg innser at den var litt mer komplisert enn jeg hadde trodd - tar jeg med noe av utsikten tar dere den med en gang.

Men det er altså en bestemt park vi skal frem til.

tja2oi2.jpg

OBS: Dette bildet er manipulert - et skilt er fjernet, men ingen vesentlige endringer på utseendet.

Endret av A-Jay
Skrevet (endret)

Ser ut som om det ligger en flyplass til venstre på bildet, men jeg er vel ikke den mest norges bereiste her, så jeg vet ikke egentlig. Haugesund?

Endret av koots
Skrevet
Ser ut som om det ligger en flyplass til venstre på bildet, men jeg er vel ikke den mest norges bereiste her, så jeg vet ikke egentlig. Haugesund?

Langt, langt fra Haugesund.

Skrevet

For meg ser det amerikansk ut. En 'seafront' som kunne vært tatt rett fra CSI Miami. Dersom vi skal til en park i USA, foreslår jeg Central Park i New York.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Errm, du er klar over at det ikke ligner på Central Park overhodet?

central-park.jpg

Jeg kan ikke akkurat si at jeg ser likheten men..

Skrevet
For meg ser det amerikansk ut. En 'seafront' som kunne vært tatt rett fra CSI Miami. Dersom vi skal til en park i USA, foreslår jeg Central Park i New York.

Du begynner å nærme deg, men ennå langt unna.

Men samtidig er SirEmanon ikke så langt unna som han kanskje tror, iallefall ikke symbolsk/historisk sett.

Her var det mange kjente tegn. En grønn fotballøke, lave boligblokker, nordiske trær ....... :hmm:

Veldig enkel.... :p

Skrevet

Ut fra ordene du uthever: Den grusomt kjente parken "Nordic Famous" et eller sted i Canada? ;)

Prøv et bilde til, eller flere hint, det er tydeligvis ikke kjent for noen som har vært innom tråden. :)

Skrevet

Det er ikke Nordic Famous, den har jeg jo ikke hørt om. Men denne parken har jeg hørt om. :p

tja4vs5.jpg

Dette er et historisk sted, spesielt for oss nordmenn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...