Gå til innhold

Meninger om Assassins creed


Heio123

Anbefalte innlegg

Greit nok spill, men man orker det bare 1gang og historien var horribel, twisten var så evig dum at jeg nesten ble kvalm, den første timen av spillet holdt jeg på å miste lysten, men så fikk jeg endelig spilt tilbake i 1191, det som virkelig var gøy, resten var bare forstyrrende å i veien. greit at de ville gjøre den twisten, men tror spillet kunne gått mye bedre ved å bare ha en helt vanlig historie i 1191! om ikke bedre!

Enig, har bare spilt et par memory blocks, men den spennende twisten jeg hadde hørt om var fantastisk patetisk. La meg være Altaïr.

 

Et litt off-topic spørsmål:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I memory block 2 var det ingen som gjennomskuet meg egentlig, det var nesten for lett. I memoryblock 3 derimot, på vei til Jerusalen eller Acre blir jeg angrepet uansett hvor mye jeg blender på hesten. Drepte en gjøk og da stod det noe slikt som Templar 1/xx. Er disse bare generelt mer mistenksomme eller gjør jeg noe feil? Er jo ikke det helt store problemet, men irriterende.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De må jo bynne å lure når en etter en av skurkene blir knerta da:P

Det har nok sammenheng med at man ikke kan sette vanskelighetsgrad selv, det skal "liksom" bli vanskeligere etter hvert. Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok spill, men man orker det bare 1gang og historien var horribel, twisten var så evig dum at jeg nesten ble kvalm, den første timen av spillet holdt jeg på å miste lysten, men så fikk jeg endelig spilt tilbake i 1191, det som virkelig var gøy, resten var bare forstyrrende å i veien. greit at de ville gjøre den twisten, men tror spillet kunne gått mye bedre ved å bare ha en helt vanlig historie i 1191! om ikke bedre!

Enig, har bare spilt et par memory blocks, men den spennende twisten jeg hadde hørt om var fantastisk patetisk. La meg være Altaïr.

 

Et litt off-topic spørsmål:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I memory block 2 var det ingen som gjennomskuet meg egentlig, det var nesten for lett. I memoryblock 3 derimot, på vei til Jerusalen eller Acre blir jeg angrepet uansett hvor mye jeg blender på hesten. Drepte en gjøk og da stod det noe slikt som Templar 1/xx. Er disse bare generelt mer mistenksomme eller gjør jeg noe feil? Er jo ikke det helt store problemet, men irriterende.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De må jo bynne å lure når en etter en av skurkene blir knerta da:P

Det har nok sammenheng med at man ikke kan sette vanskelighetsgrad selv, det skal "liksom" bli vanskeligere etter hvert. Lykke til!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Templars vet alltid hvem du er uansett hvor mye du blender, skal du ta de burde du angripe bakfra de er gjerne litt vanskligre å ta enn vanlig NPC's. Templars er de hvite med rødt kors på bryste hvis du ikke har fått med deg det:)
Lenke til kommentar

Fikk meg det igår, og jeg må si jeg er kjempe fornøyd, det skuffet ikke i det hele tatt! :dribble:

Akkurat sånn jeg tenkte det var.

Har spilt, ca 9 timer av spillet nå og er ikke lei enda, tror jeg kan spille det flere ganger :)

Helt klart 2007's beste spillutgivelse etter min mening :D

Lenke til kommentar

Det er absolutt et elsk/hat spill. Tror mange hadde forventet et mer variert gamplay utifra hvordan det ble presentert før release. Uheldigvis ble ikke dette tilfelle. Man ender opp med å gjør det samme om igjen og om igjen. Håper de gjør noe med dette frem mot neste spill. Jeg vil heller ha færre targets å drepe der vi må bruke litt mer tid på å samle info og andre ting som gjør at spille blir mer variert. Bortsett fra at historien går vidre virker det som om utviklerene lagde et utrolig bra spill frem til første target og tok "copy-paste" på resten. De kan fikse mye ved å ikke ha et så linjært spill, legge til (mer) side mission's, gjøre spilleren mer ansvarlig for hvordan Altair utvikler seg gjennom spille. Variasjon er stikkordet.

 

Med det sagt så kan jeg si at jeg var en av de som koste meg gjennom spille. Det som fikk meg først å fremst til å fullføre var en god historie, og jeg gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg vidre. Jeg koste meg mye med å bare hoppe rundt og leke. De redder mye av spille på det visuelle, når jeg kom til den første store byen fikk jeg gåsehud av hvor flått det var og jeg kunne ikke vente med å utforske.

 

Jeg håper utviklerene tar til seg kritikk å ser nøye gjennom hva de kan gjøre bedre. Hvis de gjør dette trur jeg vi kan få et bra spill i både 2'ern og 3'ern i denne serien.

Lenke til kommentar

Er kjempe fornøyd med Assassin's Creed, og håper veldig på en Assassin's Creed 2.

Synes historien var litt kort (ble ferdig med spillet etter fire dager, kal bare finne de flaggene), og litt dårlig slutt. Orket nesten ikke å spille spillet fordi halvbroren min spurte meg hele tiden hvorfor man dro fram og tilbake i tid, og hvorfor man skulle drepe alle folkene....

Litt variasjon i oppdragene kansje, skulle jo gjøre det samme i hver by nesten jo.

Spillet var det nest beste spillet jeg har xD EA Skate er litt bedre.

Lenke til kommentar
Hva skjer hvis man finner alle "flags" i en by, får man noe extra backgrounstory? Hvis ikke har det egentlig null poeng.

Får man noen gang pil og bue?

Achievements... Ingen pil og bue, nei.

 

Og har dette noe poeng dersom jeg kjører på PS3?

 

Så lenge PSN ikke får achievements, nei. Kanskje til AC2 da. Har hørt at Devil May Cry 4 kommer til å få såkalt "accomplishments" lik achievements og six-axis kamera kontroll så det er nok versjonen to buy.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar

Sekvensene i lab'en som ikke kunne hoppes over irriterte meg utrolig. Historien klarte ikke å fenge meg på noen som helst måte og da ble det til kjedelig ventetid. Skulle ønske man bare kunne være Altaïr i stedet for denne twisten.

 

I tillegg var det svært repetivt, noe som gjorde at jeg allerede nå, etter 3-4 timers spilletid er lei av spillet.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Hva skjer hvis man finner alle "flags" i en by, får man noe extra backgrounstory? Hvis ikke har det egentlig null poeng.

Får man noen gang pil og bue?

Achievements... Ingen pil og bue, nei.

 

Dårlig at man ikke får pil og bue, fordi han har jo det på den filmen på starten.

 

Altaïr har vel aldri brukt pil og bue. Nærmeste var vel at han hadde en armbrøst i Trailern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...