Gå til innhold

Dagpenger ved arbeidsledighet - satser?


Anbefalte innlegg

Sluttet på skolen i fjor sommer, og har fortsatt ikke fått meg noe fast jobb. Så tenkte å dra ned på NAV Arbeid og registrere meg som arbeidssøker og søke om dagpenger.

 

Er det noen som vet hvordan satsene er på dagpenger nå? Det nyeste jeg finner på google er fra 2005 eller noe, og da var dagsatsen 2,4 promille av beregningsgrunnlaget (f.eks siste års inntekt).

Regner med at satsene har gått opp litt siden 2004/5, så er det noen som vet den nøyaktige promille satsen?

 

Trenger den slik at jeg kan planlegge budsjettet osv fremover frem til NAV har behandlet søknaden. Personen jeg snakket med i dag var ikke sikker på den nøyaktige satsen, og gadd ikke å mase noe mer ang dette.

 

Setter pris på den hjelpen jeg kan få.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

låner tråden, men er litt OT.

 

dersom man mottar dagpenger, må man si ja til hva som helst av jobb NAV tilbyr? Eller går det an å si nei, vil man da miste dagpengene? Er jo dumt og måtte jobbe med noe du ikke trives med, hvis det er tilfellet.

Lest rundt på nav.no. Men fant ikke helt ut av det.

 

Takk for hjelpen

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
låner tråden, men er litt OT.

 

dersom man mottar dagpenger, må man si ja til hva som helst av jobb NAV tilbyr? Eller går det an å si nei, vil man da miste dagpengene? Er jo dumt og måtte jobbe med noe du ikke trives med, hvis det er tilfellet.

Lest rundt på nav.no. Men fant ikke helt ut av det.

 

Takk for hjelpen

Det er da bedre å jobbe midlertidig med noe du ikke trives med, enn å ikke jobbe.

Lenke til kommentar
låner tråden, men er litt OT.

 

dersom man mottar dagpenger, må man si ja til hva som helst av jobb NAV tilbyr? Eller går det an å si nei, vil man da miste dagpengene? Er jo dumt og måtte jobbe med noe du ikke trives med, hvis det er tilfellet.

Lest rundt på nav.no. Men fant ikke helt ut av det.

 

Takk for hjelpen

Det er da bedre å jobbe midlertidig med noe du ikke trives med, enn å ikke jobbe.

Er det?

Lenke til kommentar
låner tråden, men er litt OT.

 

dersom man mottar dagpenger, må man si ja til hva som helst av jobb NAV tilbyr? Eller går det an å si nei, vil man da miste dagpengene? Er jo dumt og måtte jobbe med noe du ikke trives med, hvis det er tilfellet.

Lest rundt på nav.no. Men fant ikke helt ut av det.

 

Takk for hjelpen

Det er da bedre å jobbe midlertidig med noe du ikke trives med, enn å ikke jobbe.

Er det?

Ja, så lenge det er midlertidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...