Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trodde at du viste at jeg hadde store baller jeg, men men.

Du liker ihvertfall å sove naken.

EDIT: SURR

Dermuzdel er ganske smart ihvertfall, det jeg har fått med meg.

Endret av Muffinss
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett nybb litt overalt på forumet, men kan ikke så veldig mye om deg, da du ikke er aktiv i de trådene jeg er mest på. Kan ikke si så veldig mye om deg, og å skrive ned det samme som står i signaturen din, blir i mine øyne litt dumt, og ikke det tråden ble laget for. :)

Skrevet

Jeg har sett de fleste på forumet som er på sett tråden, og ellers i off-topic forumet.

Vet like mye om Nybb som jeg visste i stad. :!:

Skrevet

Jeg har sett de fleste på forumet som er på sett tråden, og ellers i off-topic forumet.

Vet like mye om Nybb som jeg visste i stad. :!:

Joda, men du utdyper aldri :p

Samme som i sted. + at han har sett mange.

Skrevet

nybb skal til USA som utvstudent i høst, men venter enda på vfamilie og han er ganske lei av å vente...

er vel det jeg vet om nybb :p

Skrevet

Jente, 16 år gammel, født 30. nov 1993, bor i lofoten, skal være utvekslingsstudent året som kommer og hun eier et Canon Powershot G11, Nordlending ? Hun fikk forresten også ferie 23. Juni.

Skrevet

Aldri sett personen over, altså ingen ting ^^

Skrevet

Jente, 16 år gammel, født 30. nov 1993, bor i lofoten, skal være utvekslingsstudent året som kommer og hun eier et Canon Powershot G11, Nordlending ? Hun fikk forresten også ferie 23. Juni.

korrekt! :p

ColdIce irriterer seg over at folk ikke trykker på "løst"-knappen når et problem er løst, og det er vel det jeg vet om han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...