MST Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Jeg har noen spørsmål angående play.com På et spill til 39.99 EUR..Hvor mye må jeg betale i toll? Har sett at det er forkjellige forhandlere til hvert spill:S? Spillet har forkjellige priser på forkjellige steder? Trodde play.com solgte spillene selv? Et eksempel er dette: SELLER & RATING: Poorte Og er det noen grense for hvor mye man kan kjøpe for? Med tanke på toll...
Dragen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Pris + 25% tror jeg hvis det er over 200,-. Play har en brukt-avdeling i tillegg til sin vanlige butikk.
_crs_ Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Pris + 25% tror jeg hvis det er over 200,-. I tillegg til påslag av 25% mva, kommer 97,- i gebyr fra Posten for forenklet tollbehandling.
MST Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Pris + 25% tror jeg hvis det er over 200,-. Play har en brukt-avdeling i tillegg til sin vanlige butikk. Jeg kjønner det. Men når jeg velger "new" på f eks. " Skate " så kommer det jeg viste på post 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå