JFM Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg spiller litt CSS. Jeg et G15 tastatur. Lurte på om det går ann å binde en knapp slik at jeg f.eks kjøper ak på den når jeg er terreorist og m4 (colt) når jeg er ct. Kunne tenke meg å ha begge disse på samme knapp. Går det ann å bruke G-knappene?
Magnus1001 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei.Jeg spiller litt CSS. Jeg et G15 tastatur. Lurte på om det går ann å binde en knapp slik at jeg f.eks kjøper ak på den når jeg er terreorist og m4 (colt) når jeg er ct. Kunne tenke meg å ha begge disse på samme knapp. Går det ann å bruke G-knappene? ja men mener du må ha en config som du må laste ned. Etter det går du inn på steam mappa de så "steamapps/DinBrukerkonto/counter-strike/ der drar du over filene du lasta ned og erstatter de som er like.
JFM Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Jeg har en grafikk config (cfg). Går det å legge noen "commands" i den?
Magnus1001 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 er ikke sikker men jeg bruker i allefall cevo gui'n der kan du bare bestemme hurtigtaster på instillingene:)
Effectiv Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ehm, gå inn på cs, på settings eller noe, til du finner den menyen der det står hvilke våpenpakker man kan kjøpe. Så endrer du den ene våpenpakken til å bare inneholde AK og M4, og så finner du ut hvilke knapper den ligger lagret på. Så trykker du på MR knappen på G15 ( har det selv, genialt!) og velger vilken av G knappene du skal bruke. Så trykker du inn tasten/tastene som man må trykke for å kjøpe våpenpakken med M4/AK og trykker MR igjen. Da skal Gknappen du valgte være binda til kjøp av M4/Ak
Winydancer Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Alt du trenger er å binde knapper. Her er en liten guide Google gav meg; http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/922013/33017
Jooakim Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Finn ut hva "G-knappene" heter og bruk denne malen: bind "knapp" "ak47; m4a1"
JFM Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvordan kan jeg finne ut hva G-knappene heter? Det lurer jeg og på.. Kanskje: G1, G2, G3 osv... Men det går også å binde fåpnene til feks F-knappeen. Så binder du F-knappene til G-knappene. Skjønner? OT: fjeddiu postet et 1337 innlegg (klokka 13.37) Endret 2. januar 2008 av JFM
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan jeg finne ut hva G-knappene heter? Åpne et word dokument å trykke? xD Eller gjøre som jeg skrev over, MYE lettere..
JFM Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan jeg finne ut hva G-knappene heter? Åpne et word dokument å trykke? Da skjer det ingenting...
fjeddiu Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hvordan kan jeg finne ut hva G-knappene heter? Det lurer jeg og på.. Kanskje: G1, G2, G3 osv... Men det går også å binde fåpnene til feks F-knappeen. Så binder du F-knappene til G-knappene. Skjønner? OT: fjeddiu postet et 1337 innlegg (klokka 13.37) Uten vilje og, sikkert pga min 1337 t-sjorte Hvordan kan jeg finne ut hva G-knappene heter? Åpne et word dokument å trykke? xD Eller gjøre som jeg skrev over, MYE lettere.. Jeg har CS 1.6, så det går ikke der
JFM Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg la dette i autoexec.cfg: bind "," "buyammo1" bind "." "buyammo2" bind "f1" "buy flashbang" bind "f2" "buy hegrenade" bind "f3" "buy smokegrenade" bind "f4" "buy deagle" bind "f5" "buy mp5navy" bind "f6" "buy galil; buy famas" bind "f7" "buy m4a1; buy ak47" bind "f8" "buy awp" bind "f11" "buy vest; buy vesthelm" bind "f12" "buy defuser" Nå binder jeg G-knappene til F-knappene. F.eks kan jeg sette F1- på G1. Det vil si at vis jeg trykker G1, kjøper jeg en flashbang Endret 2. januar 2008 av JFM
fjeddiu Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg la dette i autoexec.cfg: bind "," "buyammo1" bind "." "buyammo2" bind "f1" "buy flashbang" bind "f2" "buy hegrenade" bind "f3" "buy smokegrenade" bind "f4" "buy deagle" bind "f5" "buy mp5navy" bind "f6" "buy galil; buy famas" bind "f7" "buy m4a1; buy ak47" bind "f8" "buy awp" bind "f11" "buy vest; buy vesthelm" bind "f12" "buy defuser" Nå binder jeg G-knappene til F-knappene. F.eks kan jeg sette F1- på G1. Det vil si at vis jeg trykker G1, kjøper jeg en flashbang Genialt, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå