Gå til innhold

Beste EA Spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte gudfaren til ps3 jeg, den der don's edition, selv om det ikke var så mye annet, men var bare noe ved den versjonen jeg likte! :)

Eller så har du jo skate, det var et veldig bra, nyskapende spill...

Så var det vel forsåvidt EA som portet Orange box til PS3, så setter en knapp på det også... :D

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for Need for Speed 2 til PSX. Det spillet har jeg og kompiser brukt ufattelig mange timer og penger på.

Jeg husker godt den tiden jeg brukte å ringe ett eller annet 829-nummer for å få koder slik at jeg kunne kjøre buss, t-rex(!), limo., osv.

 

Tror faktisk jeg ikke har brukt så mye tid på et så lite spill verken før eller siden. Bare den lille "informasjons saken" om bilene var nok til at jeg ble forelsket.

Synd EA kun lager politi og røver spill med elementer fra The Fast and the Furious og Gran Turismo i dag. Hadde Need for Speed 2: Remake kommet så hadde jeg glatt kjøpt nye spillekonsoll og tv ene og alene for dét spillet.

 

 

FIFA 99 har en sterk andreplass.

 

Det spillet ble grunnen til at jeg og ste-broren min havnet i "passelig glødd" diskusjon om filming (ja, det var mulig å filme) under en cup-finale. Fordi jeg klarte å tilegne meg et frispark som førte til et mål. Jeg vant cupen på straffe-konk.

 

Det ble også siste gang vi spilte det spillet i lag.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Ja... Man kunne jo sagt det Men, skate skal man liksom trikse for å få poeng og delta i litt forskjellige ting men det heftiiigst med hele spillet er at du kan delta på Summer X Games hvis det er noen som vet hva det er men det er litt off Topic nå så jeg tror vi fortsetter :) Men Prøv spillet ;)

Endret av PlayStationMannen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...