Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ulike årsaker til brudd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men borsett fra det så har utroskap alltid vært døren for meg. Utroskap er for meg bare totalt mangel på respekt, og jeg nekter å være noe dørmatte.

 

Du sier veldig mye klokt her inne angående utroskap. Opplevd det selv eller?

 

Utroskap.

Sjalusi.

Økonomi.

Avstand.

At dere rett og slett ikke passer.

At en av dere prioriterer jobben over forholdet.

 

Osv, er 10 000 grunner til og ende et forhold.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

- Manglende tillitt

- Avstand

- Ting man har gjort uforvarende, men som likevel ikke kan tilgis

 

edit: Jeg har som regel vært den som har blitt dumpa da :p Jeg tror jeg har en positiv egenskap som slår negativ ut noen ganger. Jeg nekter nemlig å gi opp om det er den minste sjanse til å redde ting. Tror jeg kunne spart meg selv mye "smerte" hadde det ikke vært for det.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Selv om ting føles som gull og grønne skoger nå kan situasjonen være helt forandret om noen år. Det er mange faktorer som spiller inn.Man kan feks utvikle seg i forskjelligre retninger. Forskjeller som ikke betydde noe før blir vesentlige og fører til irritasjon. Det kan også være at kjærestefølelsene går over til vennefølelser.

Lenke til kommentar
Noen som har konkrete eksempler å komme med?

 

Hvor mye mer konkret vil du ha det enn tidligere svar?

 

- Gutt roter med en annen jente enn han burde. Jente blir sur og de slår opp.

- Paret blir aldri enig om hvordan penger skal brukes og hvem som skal betale hva. Uendelig krangling fører til brudd.

- Den ene parten greier ikke å takle at den andre har et ganske så åpent forhold til individer av det motsatte kjønn. Mye dårlig stemning og kjipa diskusjoner ødelegger forholdet.

Lenke til kommentar

Hvis jenta i et forhold hadde klina med en gutt på fest (hun var dritings). Og hun hadde rett etterpå angret som faen, skreket og vært lei seg for at hun tror gutten slår opp. Hva ville dere gjort vis dere hva gutten her?

Endret av MK2
Lenke til kommentar

Jenter kan overleve et forhold med dårlig sex lengre enn gutter mener jeg å ha lest. Eller var det omvendt :hmm:

Uansett, grunnen til at jeg har slått opp med 3 (!) kjærester er ganske enkelt fordi de manglet respekt for meg og mine følelser. Og utroskap i ett tilfelle.

 

Jeg har faktisk aldri blit dumpa :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...