Gå til innhold

Utrolig dårli ytelse på gf4mx440 !!!


ebso86

Anbefalte innlegg

Det er sant som det blir sagt ovenfor, at GeForce 4 MX 440 er en videreutviklet GF2MX.......det er dessverre ikke mye du kan forvente deg av et slikt kort. En venn av meg har Leadtek (etter min mening verdens dårligste skjermkortprodusent) GF2MX, og han får også bare 1900 eller noe. Mitt råd er å kjøpe nytt. GF4MX har sannsynligvis ikke støtte for Pixel Shading engang  :lol: . Det kan hende at du har litt for lite ram også, men jeg ville ikke kjøpt mer ram for å booste 3dmark scoren min.........så kjøp deg et nytt du. Hva med GeForce 3 Ti 500, ekte NV20 kvalitet????

 

Oovz da... alle vet jo at gf4 ti4600 er best... :smile:

stakkars deg som bare har gf3 da. :cry:

du må lære deg at gf3 ikke er så bra. jeg tror du bør investere i et nytt kort jeg. du er ikke i en posisjon hvor du kan mobbe andres grafikkort.

EN ting er ihvertfall sant LEADTEK SUGER. støtter deg fullt ut der.

og en ting til : Gamesphere 2003 blir dritfett. kjøp billetter NÅ!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sendt mail til flexi.data.no, han svarte meg:

 

 

"...Hei,

Du må levere inn kortet slik at vi kunne levere det til testing hos leverandør

 

Ha en fortsatt fin dag!..."

 

Vel, dvs. at jeg sitter uten noe som helst grafikkort i lang lang tid vil jeg tro!

 

Takk for alle som har svart

Lenke til kommentar
Har samme skjermkort som deg, ved standard klokkefrekvens så får jeg ca 6000.. så det må ligge noe feil i ditt skjermkort iallfall, for speccsa har jo ikke 4000 å si i 3dmark...

 

hmm.. du har altså ikkje stilt på noe som helst? eg har like sløvt resultat som han som startet tråden =(

 

hvis eg må sende inn kortet blir eg sittende med et skjermkort som har så få ram at eg ikkje tør tenke på det (står i en pentium166 no)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...