TrueNo Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hei,jeg har en dedicated server her som kjører amxx mod og jeg har adda meg som admin men når jeg prøver å connecte til severen får jeg "STEAM validation reject".Hvorfor det og hva har jeg gjort feil?
Sandmarken Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Får heller ikke logget på serverene mine.. Meget iriterende det Hadde vært fint om noen kunne forklare feilen..
keeryNor Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 prøv og lag en egen steam acc. og sett opp serveren på en egen pc
TrueNo Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Får heller ikke logget på serverene mine.. Meget iriterende det Hadde vært fint om noen kunne forklare feilen.. Det er ikke det at jeg ikke kan logge inn,det er at jeg ike kommer meg inn på serveren.Jeg får bare feilemdingen i Topic navnet.
Sandmarken Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Får heller ikke logget på serverene mine.. Meget iriterende det Hadde vært fint om noen kunne forklare feilen.. Det er ikke det at jeg ikke kan logge inn,det er at jeg ike kommer meg inn på serveren.Jeg får bare feilemdingen i Topic navnet. Ja det var det jeg mente skreiv feil Vis alle
keeryNor Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Får heller ikke logget på serverene mine.. Meget iriterende det Hadde vært fint om noen kunne forklare feilen.. Det er ikke det at jeg ikke kan logge inn,det er at jeg ike kommer meg inn på serveren.Jeg får bare feilemdingen i Topic navnet. jeg tenker på at du kan lage en egen acc. som du kjører serveren din på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå