Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Bokstav "sjablonger" - Hvordan?


Anbefalte innlegg

Hei, har pusset opp kjellerstuen for ikke så lenge siden, og har en liten ide om å få noe på veggen. Så da tenkte jeg å "male" på litt tekst visse steder. Problemet er at jeg ikke klarer å få malt for hånd slik tekst jeg ønsker, og lurer på om det er mulig å få tak i sjablonger med egen-laget tekst (eller bilde) på noensteds?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har pusset opp kjellerstuen for ikke så lenge siden, og har en liten ide om å få noe på veggen. Så da tenkte jeg å "male" på litt tekst visse steder. Problemet er at jeg ikke klarer å få malt for hånd slik tekst jeg ønsker, og lurer på om det er mulig å få tak i sjablonger med egen-laget tekst (eller bilde) på noensteds?

 

Det kan du få kjøpt på panduro, de har bokstaver der, og noen få andre kule motiver: www.panduro.no

 

Ellers så kan du søke på stencils på google, finne noen du liker og printe de ut. Hvis det er bokstaver kan du evt sette dem sammen til en tekst i photoshop, paint, e.l. før du printer ut. Når du har printet de ut kan du laminere dem eller ta kontaktpapir over dem, og så skjære ut det som er "inni" motivet med tapetkniv. Så bruker du dem som sjablonger på vanlig måte. Bare spør om det er noe du ikke skjønte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...