Cepherit Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hei, jeg har alltid kunne klart å kjøre Oblivion, men i dag måtte jeg kjøre Recovery på Datan... Etter det prøvte jeg å installere det på nytt, men da kommer det en feilmelding(Se det vedlagte bildet)! Hvorfor det? Er det noen som er kjent med dette problemet? Håper på svar... Endret 30. desember 2007 av hood163
Mompen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Står litt om CRC-feil her: Link "CD issues If the file is being opened from a CD-ROM it is possible the CD is dirty or scratched causing read errors. If the CD was burned it is possible that it was burned improperly. Clean the CD-ROM Re-burn the software" Har hatt det samme problemet før med CRC-feil, det var ved kopiering av store filer ifra DVD-plater som jeg hadde brent selv.. Etter at jeg byttet DVD-brenner løste dette seg. Kan hende at det er noe så enkelt som å rense cd`en, prøvd det?
Cepherit Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Ok, men problemet er at kun noen av filene blir lagt i Oblivion-mappen! Altså de filene som er før Error'en kommer... Jeg har prøvd: -Å vaske CD-en, -Å vaske den med såpe, -Å vaske den med tannkrem, -Å ReInstallert data'n, -Og Virus Scan! Hva skal jeg gjøre? Såg litt på CRC-feil siden, men trokke det er det som er problemet... Håper på svar...
MiSP Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Det er jo helt klart at det er en CRC-feil når det er det som faktisk står i feilmeldingen. Jeg vil tro at CD-en er ripete, det pleier i de aller fleste tilfeller å være problemet ved en CRC-feil, i alle fall om du har klart å installere fra samme plate fra før av.
Cepherit Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Det virker nå.. Takk for svar uansett!
MiSP Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Det virker nå.. Takk for svar uansett! Godt å høre. Lykke til med spilling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå