MataFaka Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Slenger inn en post for dem som ikke søker en Harcore klan, og ikke ønsker å være noens army. Osten's venner [OsT] er en super slapp av klan med egen public server der vi trenger noen admins etterhvert. Her trenger ingen å spille 5 timer om dagen men heller spille når de vil. Du trenger heller ikke å ha mest poeng hele tiden. Vi har hatt serveren lenge men klanen er helt fresh. For å joine oss må du melde deg inn i vårt Steam community som du finner her Osten's venner etter en stund er du kanskje en heldig bærer av våres flotte klan tag [OsT] . Hvorfor ost? tenker du, hvorfor ikke? svarer jeg [OsT]'s medlemmer er fra 26 til 30 år for øyeblikket. Serveren våres heter "Stortinget - Norway" for å minne om at her er det nordmenn som hører til, mens den brukes av folk fra andre steder også. Server IP: 213.244.180.170:27015 PS: Du må ikke være Osten's Venn for å bruke serveren, men det er fint om du er det. Lenke til kommentar
stringfellow Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Høres ut som min type klan. Meldte meg inn i Ostens venner, så sees vi på Stortinget Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Høres ut som min type klan. Meldte meg inn i Ostens venner, så sees vi på Stortinget Sånt liker vi! Hjertelig velkommen Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor leide dere servern? Eller brukte dere bare Dedicated? Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hvor leide dere servern?Eller brukte dere bare Dedicated? Lurer på det samme. Er det dedicated er den vel helst for folk som bor i norge da. Endret 7. januar 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
k_forb Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Meldte meg inn jeg!! Hørtes ut som no for meg! Er også veldig glad i ost... bortsett fra den osten som er mellom tærne og visse andre plasser. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Meldte meg inn jeg!! Hørtes ut som no for meg! Er også veldig glad i ost... bortsett fra den osten som er mellom tærne og visse andre plasser. Endret 7. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Meldte meg inn jeg!! Hørtes ut som no for meg! Er også veldig glad i ost... bortsett fra den osten som er mellom tærne og visse andre plasser. lol Jeg har spilt litt på denne oste serveren trur jeg skal hive den inn på favoritter jeg Nick: ParadoX.exe | 420 min spray Endret 11. januar 2008 av MittParadoX Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Har spilt på denne serveren litt og må si det er en veldig bra server. Melder meg in i communitiet asap Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Takk for fin respons på serveren! Serveren har blitt veldig populær, ser at fler og fler norske kommer inn å spiller, dette liker vi. Fortsett med å joine våres Steam Community. Ved å være med i vårt community har du også mulighet til å påvirke innholdet på serveren, ta kontakt med en [OsT] eller send en mail til [email protected]. Ønsker også velkommen vår nyeste admin, Stringfellow Hawke (postet lenger oppe). [OsT] Matafaka Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hvordan er det med å joine klanen? Må man ha try eller? Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hvordan er det med å joine klanen? Må man ha try eller? For å joine klanen trenger man som sagt å være med i våres community (noe jeg ser du er ' Man trenger ingen tryout hos oss, om man stort sett ligger på bunnen eller toppen av lista så "driter" vi i det. Men er du en ålreit fyr å henger hos oss på Stortinget så er det fullt mulig å bli en OsT etterhvert. Vi spiller TF2 fordi det er kult som f***, ikke for å være verdens beste. Vi sees på Stortinget! [OsT] Matafaka Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hvor har dere skaffet server?! Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor har dere skaffet server?! En bekjent i nederland har ordnet serveren. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Faktisk Takker for svar da Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Godt å se at det finnes slike gode NORSKE tf2-servere Spiller kun på deres servere Siden matafaka ikke har gjort det, legger jeg ut en link til nettsiden til Stortinget serverne (navnet på serverne til [OsT]) Snakkes på serverne Zulboom (samme som in-game nick).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå