Gå til innhold

Spørsmål om det å kjøpe gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå kommet til et punkt hvor jeg rett og slett nesten er nødt til å kjøpe litt gull. Ihvertfall for å kunne være med på progression-raids, så jeg har noen spørsmål hvis noen her har peil.

1. Hvor stor er risikoen for å bli tatt og kan man få en permanent ban for å kjøpe gull?

2. Hvilke av sidene som selger gull er sikre og hvilke er det bare å styre unna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er på en char du er glad i så kjøper du ikke gull, så enkelt er det. Sannsyneligheten for å bli med på en mass ban role er ikke så usannsynelig.

Skrevet
Jeg har nå kommet til et punkt hvor jeg rett og slett nesten er nødt til å kjøpe litt gull. Ihvertfall for å kunne være med på progression-raids, så jeg har noen spørsmål hvis noen her har peil.

1. Hvor stor er risikoen for å bli tatt og kan man få en permanent ban for å kjøpe gull?

2. Hvilke av sidene som selger gull er sikre og hvilke er det bare å styre unna?

Dailies! Heroics!

Skrevet

oki. og hvor mye gull er det lurt å kjøpe? tenker på om det er lettere å bli oppdaget når man kjøper mye.

vurderer itemgarden. er de bra?

Skrevet
oki. og hvor mye gull er det lurt å kjøpe? tenker på om det er lettere å bli oppdaget når man kjøper mye.

Samme hvor mye du kjøper de leverer litt og litt om gangen.

Ja.

Skrevet

De har jeg handlet hos mange ganger. Og jeg synes de er knall i alle fall. Du får kanskje gullene litt sent men..

Skrevet

Kanskje på tide å se seg i speilet og spørre seg selv om dette er det livet du ønsker å ha.

Skrevet (endret)

skjønner ikke hva som er galt i å kjøpe gull. man bør få lov til å spille som man selv vil i et spill som koster 100 kr i måneden.

Endret av TehG
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...