Bulletus Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 (endret) jeg er dritt lei WoW , EQ2 , DDO , AO , Lotro og hellgate london, holder enda på med tabula rasa men blir sikkert lei det også . Saken er at jeg snart trenger et nytt onlinespill med slemme/stygge/skumle monstere som jeg kan drepe , bør være et habilt lvl-system. Kan noen komme med noen anbefalinger ? MÅ være slemme og skumle monstere , dette er et must ! Endret 29. desember 2007 av Bulletus
Mynotir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Runescape? Men spøk til side, har du vurdert noe annet enn MMORPG's hvis du har gått lei av såpass mange av dem? Age of Conan kommer jo snart, og den har sikkert skumle monstere.
Gamecuber`n Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Len deg tilbake i stolen mens du nyter det spillet du har lett etter. Dette må være et av de BESTE singleplayer spillene som har blitt laget ( min mening ) http://www.youtube.com/watch?v=HgIfrdVV4xU The Witcher! Der lvler man , Bra grafikk , Bra Historie , alle Skumle monster er for det meste ute om natten.. Og Siste men ikke minst , Et genialt combat system! ( ikke sånn som på eks. WoW ) Når du svinger sverdet mot en fiende og en annen står ved siden , slår du han også Prøv demo : www.thewitcher.com Endret 29. desember 2007 av Gamecuber`n
Bulletus Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Len deg tilbake i stolen mens du nyter det spillet du har lett etter.Dette må være et av de BESTE singleplayer spillene som har blitt laget ( min mening ) http://www.youtube.com/watch?v=HgIfrdVV4xU The Witcher! Der lvler man , Bra grafikk , Bra Historie , alle Skumle monster er for det meste ute om natten.. Og Siste men ikke minst , Et genialt combat system! ( ikke sånn som på eks. WoW ) Når du svinger sverdet mot en fiende og en annen står ved siden , slår du han også Prøv demo : www.thewitcher.com Takker for alle svar ! Ja jeg spilt The Witcher , genialt spill forsåvidt. Men i første omgang var det onlinespill jeg mente , kanskje det var et spill jeg hadde oversett eller noe slikt. Det blir vel til at jeg må vente på Conan
Bulletus Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Skal prøve meg litt på GuildWarrs , så at det var masse pakker å velge i , skal jeg velge nightfall og den expansjonspakka som heter eye of the north ? Eller bør man begynne med grunnspillet når man er nybegynner ? Jeg lasta ned TR via NC , så at det var samme med GW bare det funka ikke i kveld , skal prøve igjen i morra .
dymoletratag Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg tror du må ha grunnspillet først. Så kan du velge og vrake i ekspansjoner.
Henrik™ Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg ser forsåvidt også etter ett nytt onlinerollespill. Spiller litt perfect world nå, som er mitt første MMORPG. Greit nok det, men veldig kjedelig kampsystem. Jeg ser altså etter ett MMORPG med et skikkelig kampsystem. Noen som vet om noen? (Jeg har prøvd WOW, og det har omtrent samme kampsystem som PW, så det trenger du ikke å anbefale.)
Bulletus Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Jeg tror du må ha grunnspillet først. Så kan du velge og vrake i ekspansjoner. Ja skal begynne med grunnpakka , bare pay-greine begynner å funke . De bad meg somsagt å prøve igjen senere , men idag så ville ikke de bokstavene bli godkjent hehe , samme hvor mange ganger jeg skrev dem inn .
Neppe Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Alle Guild Wars spillene: Eye of the North, Nightfall osv fungerer som stand alone spill. Ergo så trenger du bare det.
Bulletus Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Alle Guild Wars spillene: Eye of the North, Nightfall osv fungerer som stand alone spill. Ergo så trenger du bare det. Jeg begynte med prohecies jeg hehe . Fikk tross alt 9.2 av gamespot og editors choice , kan ikke være så råtent da
dymoletratag Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Alle Guild Wars spillene: Eye of the North, Nightfall osv fungerer som stand alone spill. Ergo så trenger du bare det. Joda, men da får du vel ikke velge blandt alle klassene som er i prophecies?
akristina92 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Alle Guild Wars spillene: Eye of the North, Nightfall osv fungerer som stand alone spill. Ergo så trenger du bare det. Joda, men da får du vel ikke velge blandt alle klassene som er i prophecies? Jo, "grunnklassene" er der. Er bare steder i prophecies du ikke får besøke, tror ikke man får armor eller våpen fra propechies heller. Samme med hvordan karakterene ser ut og om jeg ikke tar feil. Endret 31. desember 2007 av Flaringo
Bulletus Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Alle Guild Wars spillene: Eye of the North, Nightfall osv fungerer som stand alone spill. Ergo så trenger du bare det. Joda, men da får du vel ikke velge blandt alle klassene som er i prophecies? Jo, "grunnklassene" er der. Er bare steder i prophecies du ikke får besøke, tror ikke man får armor eller våpen fra propechies heller. Samme med hvordan karakterene ser ut og om jeg ikke tar feil. Er Necromancer et bra andrevalg til Ranger ?
akristina92 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Det har jeg dessverre ikke peiling på.
dymoletratag Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Er Necromancer et bra andrevalg til Ranger ? Selv likte jeg å spille R/Mo, den tiden da jeg spilte.
Bulletus Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Er Necromancer et bra andrevalg til Ranger ? Selv likte jeg å spille R/Mo, den tiden da jeg spilte. Jeg er lvl 5 nå hehe , liker Guildwars veldig godt faktisk . Hvordan er det ettervært ? Vil opplevelsen bare øke ? Hvem vet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå