Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sytetråd: Har bare lyst til å dø..


Anbefalte innlegg

det jeg sier nå sier jeg IKKE for å fornærme noen, men fordi det er min mening!

 

jeg har selv hatt 4 kamerater som tok selvmord pga depresjon, disse 4 tok livet sitt i løpet av ett år, det suger rett å slett!

 

no offence, men tenk litt på folk rundt deg før du i hele tatt vurderer selvmord, det ødelegger livet til de rundt deg, etter min mening så er det en feig måte å avslutte livet på!

 

å ikke si til meg at jeg ikke vet hvordan det er å ha det tøft, jeg har hatt mer enn de fleste, men det er en annen sak!

 

mitt råd: kom dere på beina, ta på jakka og skoa, kom dere ut døra å stikk ut med venner, det er det venner er til, det hjelper ikke en dritt å sitte inn å surmule!

 

unnskylder hvis innlegget virker støtende, men det er sånn jeg føler det!

 

Mvh: Pera

 

Vet du åssen det er å ha det like vondt uansett om man sitter alene hjemme eller er ute med venner? Og hva om man ikke HAR venner?

 

Og, hva er "best" av at en person lever i et helvete, kanskje har fått ødelagt livet sitt på grunn av et eller annet og kun lever på grunn av at andre skal slippe sorgen, bare har det forjævlig dag ut og dag inn, og at andre rundt en mister noen? ingen av delene, ergo er det samme faen.....

 

Syns forøvrig det er dårlig å kalle det for FEIGT. Da har du neppe vært der det er eneste løsninga

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det jeg sier nå sier jeg IKKE for å fornærme noen, men fordi det er min mening!

 

jeg har selv hatt 4 kamerater som tok selvmord pga depresjon, disse 4 tok livet sitt i løpet av ett år, det suger rett å slett!

 

no offence, men tenk litt på folk rundt deg før du i hele tatt vurderer selvmord, det ødelegger livet til de rundt deg, etter min mening så er det en feig måte å avslutte livet på!

 

å ikke si til meg at jeg ikke vet hvordan det er å ha det tøft, jeg har hatt mer enn de fleste, men det er en annen sak!

 

mitt råd: kom dere på beina, ta på jakka og skoa, kom dere ut døra å stikk ut med venner, det er det venner er til, det hjelper ikke en dritt å sitte inn å surmule!

 

unnskylder hvis innlegget virker støtende, men det er sånn jeg føler det!

 

Mvh: Pera

 

Ditt råd suger. Det er ikke bare å knipse i fingern å si at FRA OG MED I DAG BLIR ALT BRA!

 

er det bare meg, eller lukter det litt troll her ... enten det eller så vet du ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar

jo "Guest_Guest", jeg vet godt hvordan det er å ha det sånn, men hvordan min opplevelser har vært har jeg inget behov for å dele her, men jeg skjønner de som vil dele det anonymt:)

 

mitt svar var ikke ment på den måten som du henviser til, det var min personlige mening, å det er det som er meningen med ett forum, dele sine meninger og erfaringer!

 

så vidt jeg har forstått er det også noe som heter ytringsfrihet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...