Gå til innhold

Billigste abo med telenor dekning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han må ha Telenor-dekning, må han jo få alternativer fra Telenor!

 

To av dine rimelige alternativer er:

 

1) Ventelo Rocky.

Det er alltid et "men", og men'et her er at Ventelo er oppkjøpt av Network Norway, og selvsagt kommer til å flytte kundene sine til Network Norways nye nett på sikt. (Network Norway kan selvsagt ha god dekning der du ønsker å oppholde deg, i tillegg til at de bruker Netcoms nett der de ikke har eget.)

 

2) Talkmore

Talkmore holder til hos Netcom, men er oppkjøpt av Telenor og kommer selvsagt til å flytte kundene sine dit. Det kan være at nye kunder får Telenor-dekning med en gang, ellers må du vente til de flytter over. Den eneste måten å få vite dette på, er å spørre dem selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Hvorfor ikke prøve et av Telenors egne abonnement? Eks Djuice zero med studentfordel, djuice magnum med bindingstid etc.

Eller FriFiks? 29 kr i måneden. 20 minutter inkludert og 0,54/min etter dette. 0,54 for en sms er ikke best i byen, men bra til å være Telenor. Uff, dette passer ikke helt med signaturen min.

Lenke til kommentar

Var Telenorkunde i mange år, så byttet jeg til Chess og måtte etter litt over i Netcom sitt nett. Byttet da til Tele2 og endte også opp i Netcom sitt nett. Nå er jeg tilbake til Telenor (Fri fiks) og er i alle fall sikret Telenordekning, noe jeg er helt avhengig av å ha, da Netcom ikke har dekning verken på kontoret (som faktisk er en næringspark hvor ca 50 personer oppholder seg) og heller ikke har dekning på hytta. Så vidt jeg har forstått så finnes det ikke all verdens av operatører med Telenor sitt nett utenom Telenor selv. Men "Fri fiks" synes jeg er er helt ok abo. så jeg tror jeg blir hos Telenor nå.

Lenke til kommentar

Det er fult mulig netcom sin dekning er god nok de fleste steder, men ikke alle steder i Bergen.

Tilbringer en god del tid på bontveit og der kommer du ingen vei med netcom. Har byttet til frifiks, men

etter dette ble regningen 3 ganger så stor som den var hos nutel....

Lenke til kommentar

Som nevnt er Ventelo Rocky billigste i dag med samme priser som Tele2 Champion, men de bytter nok nett i løpet av året, og da er du like langt. Telenor Frihet og djuice zero blir vel da de billigste til ser det ut som. Samme oppstartspris som Champion/Rocky og 10 øre dyrere minutt og sms pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...