Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uff dette ble gørr i lengden.

Har 114 NOK som kan doneres vekk før jeg stenger kontoen...

Doner dem gjerne til meg. Nicket mitt ingame er Snorre. Trenger penger/gull til å starte firma og få ned arbeidsledigheten.

Skrevet

Doner dem gjerne til meg. Nicket mitt ingame er Snorre. Trenger penger/gull til å starte firma og få ned arbeidsledigheten.

Spenna er donert, ikke bruk alt på godteri :p

Skrevet

Hvilket firma er det du har planlagt å starte opp?. Våpen eller sykehus?.

Skrevet

Tenkte sykehus da det er færre sykehus i Norge enn våpenfabrikker atm. Men det kan jo forandre seg. Forløplig sparer jeg opp nok gulll til å starte firmaet.

Skrevet

Kan nevne at Oslo Sykehus nå er startet opp, men med litt lite ressurser. Jeg kan dog tilby jobb md en lønn på opp til to nok om dagen. Vet at det er lite, men mer enn ingenting. ^^

Skrevet

Snorre, du vet at a) vi har et statelig eid sykehusfirma i norge?

b) det krever MYE penger for å få et ferdig?

c) siden vi har et statelig er det eneste du kan håpe på er å selge i utlandet...

Skrevet

Jeg fant ut av det ja, dessverre litt for sent. Har sendt en hyggelig mail til admin og forklart situasjonen. Så forhåpentligvis får man byttet til et annet marked.

Skrevet (endret)

Hmm dette virket som et interessant nettspill, ser det er i beta, så har noen spørsmål.

Noen dato om når det vil komme ut av beta? og hva vil skje da, vil alt måtte startes om igjen? og vil det begynne å koste penger etter at det er har gått ut av betaen?

Edit: Lurer på en annen ting, er det slik at man burde bruke det ordentlige navnet sitt i spillet? eller er det ett fett?

Endret av Nitrius
Skrevet
Kjøp gaver nok mat hus^^

På grunn av at jeg har gjort er welnessen min på ca 80.

Jeg har nok mat og gaver, men det er jo så dyrt å kjøpe hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...