Gå til innhold

Xbox 360 Arcade konsoll, kan den brukes på live?


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste demoer er på 600-1500 mb (sånn ca) og minnekortet som følger med Arcade er på 512 mb? Svaret er med andre ord et stor JA!

 

Det vil vel da lønne seg å kjøpe en pro eller elite når man først er i gang også. Jeg husker ikke prisen på 20 gb hd, men 120 gb koseter vel ca 1500 kr nå?

 

Arlendius

Lenke til kommentar
De fleste demoer er på 600-1500 mb (sånn ca) og minnekortet som følger med Arcade er på 512 mb? Svaret er med andre ord et stor JA!

 

Det vil vel da lønne seg å kjøpe en pro eller elite når man først er i gang også. Jeg husker ikke prisen på 20 gb hd, men 120 gb koseter vel ca 1500 kr nå?

 

Arlendius

 

Minnekortet er 256mb.

 

Hadde jeg gjort litt bedre research så hadde jeg heller kjøpt elite.. man får vel den for rundt 4000 nå?

 

Da får man det samme, men med HDMI kabel, HDD og høretelefoner. (unnskyld om jeg tar feil).

 

Arcade har HDMI tilkobling, noen småspill som bare er dritt spør du meg, og som sagt 256mb minnekort.

 

Live kan spilles som sagt tidligere, man får med Sølvmedlemskap i Live, uten at jeg vet hva det er.

Lenke til kommentar

Har også kjøpt med arcade for litt over en måned siden. siden jeg ikke hadde noen online spill og som nevnt ingen harddisk så har jeg ikke giddet å koble meg på live enda, men nå til jul fikk jeg CoD 4 og tenkte at jeg skulle koble meg opp, men da var den 1 måneds tingen gått ut. Så hvordan kaffer jeg sånn Xbox live gull tingen? Er det sånn at man bare kan gå ned i butikken å kjøpe det, eller er det en slags kode på nettet elns? Og sånn ca. hvor mye koster det?

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det koster rundt 500,- for 12 mnd. med Xbox Live Gold, og dette kan du kjøpe enten i butikk eller på Xboxen/Xbox.com ved hjelp av et VISA-kort. Ulempen ved å bruke VISA er at det kan være en skikkelig oppgave å si opp sitt abonnement, så kanskje like greit å kjøpe kort i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...