Gå til innhold

Crysis uorginal kopi


Anbefalte innlegg

Joda... Skal være kort... kom hjem fra juleferie og fikk se at kåken var fullstending robbet... TV,pc,smykker,etc alt du kan tenke deg er vekke... Men til saken: Har nu en midlertidig pc som jeg kjøpt meg. Typene tok også med seg alle spillene mine også :( Men cd-keyene lå i en annen skuff hehe. Har orginal cd-key men kan jeg laste ned crysis pirat og bruke denne eller må jeg kjøpe nytt eksemplar :( ? Som sagt keyen er orginal...

 

Mvh en robbet student

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det gjør det dessverre ikke lov til å laste ned spillet, så du får ta med kvittering til butikken for å prøve å få et nytt spill.

 

(Selvsagt kan du jo laste ned Crysis og spare alt styret med å kjøpe et nytt spill, du har jo også keyen slik at du kan spille online.)

 

rgr that

Lenke til kommentar
Joda... Skal være kort... kom hjem fra juleferie og fikk se at kåken var fullstending robbet... TV,pc,smykker,etc alt du kan tenke deg er vekke... Men til saken: Har nu en midlertidig pc som jeg kjøpt meg. Typene tok også med seg alle spillene mine også :( Men cd-keyene lå i en annen skuff hehe. Har orginal cd-key men kan jeg laste ned crysis pirat og bruke denne eller må jeg kjøpe nytt eksemplar :( ? Som sagt keyen er orginal...

 

Mvh en robbet student

 

Det er opp til deg selv.

 

DU kan ta en tipp på denne tråden og vis du ser på de siste svarene de er de mest serrgjøste men gjærene les gjennom alt så får du med deg helheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...