Staxlar Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Til tider rundt omkring på fester så dukker det opp mye bra country musikk som egner seg på fest. Spesielt vorspiel. Blant annet så har du Vassendgutane. De har flere bra sanger. Er det noen som vet om andre bra grupper/sanger innenfor country, som kan komme me noen forslag?
Stangern Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ed Bruce - Mamas Don't Let Your Babies Grow up to Be Cowboys Desert Rose Band - One Step Forward And Two Steps Back George Strait - All My Ex's Live In Texas Kanskje ikke så altfor festmusikk den øverste, men de to andre svinger Endret 27. desember 2007 av Stangern
Skagen Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Tråden flyttes til Kultur > Musikk. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Skurupu Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Ed Bruce - Mamas Don't Let Your Babies Grow up to Be Cowboys Desert Rose Band - One Step Forward And Two Steps Back George Strait - All My Ex's Live In Texas Kanskje ikke så altfor festmusikk den øverste, men de to andre svinger De låtene der er alle fra GTA: SA. Ellers kan jeg nevne Toby Keith - Beer For My Horses, tidenes drikke sang.
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Sett på Garth brooks - Friends in low places så skal du se at det blir allsang. Nå har jeg egentlig alltid sett på Garth brooks som "popkøntri", men det slår an på hver eneste fest likevel
trn100 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Om det skal være norsk ville jeg ha hørt på Steinar Albrigtsen Ellers har du Willie Nelson, Johnnie Cash, Dolly Parton, Kenny Rogers osv. Akkurat nå hører jeg på CW McCall - Convoy Anbefaler filmen ved samme navn også
trn100 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 At dere ikke har nevnt Hellbillies Biologisk Bonde
WD40 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Ja og Aksjon på Ål, Pela stein, Råka tå ei pil, Spel Johnny spel, Ei krasafaren steinby, Snus General osv
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Steinbu takk! Ikke steinby Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Endret 28. desember 2007 av L4r5
Forumforumforum Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Country - Anbefaling og diskusjon
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hermes House Band - Country Roads Er jo alltid fin:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå