Gå til innhold

Seniorgamer trenger tips til online spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Vil gjerne he tips til spill som kan spilles online, og hvor det er stor muligheter for å finne andre "voksne" spillere.

Jeg har tidligere spillt en del IL-2 relatert, og der har snittalderen ofte vært høy (særlig servere som kjører full realisme).

Har nå hatt noen forsøk med GTA SAMP, men blir litt drittlei av "fuck", "nigga" o.l i annenhver setning. Synd egentlig, for spillet er jo kanonmorro. Tar da selvfølgelig imot tips til "seriøse" SAMP servere.

Er ikke intr. i WOW o.l, men ellers alt av simulator, FPS og RPG.

Hilsen en som har vært avhengig av spill de siden min første C-64 i 1984. :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du mmorpg når du sier WoW o.l.? Eller bare spill som er besatt av fjortisser?

Anarchy Online og Vanguard er begge MMORPG-spill, men har en relativt moden brukerskare.

Skrevet

Kan anbefale DDO(Dungeons & Dragons Online). Snitt alderen er vel rundt 30 vil jeg tro etter erfaring. Har spilt masse online spill, men DDO er spillet jeg alltid blir sittende igjen med. Nytt content hver andre/tredje Måned. Godt lag arbeid, hygglige folk. God spill motor. Grei grafikk selv for litt dårligere PC-er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...