Gå til innhold

Hva skal jeg velge? 40 eller 80gb? (Ps3)


Applebee

Anbefalte innlegg

Er helt enig der, jeg vil ikke ha bruk for Minnekortleser (i og med at jeg ikke har minnekort
:D
)

Har Ps2 og spill så det er ikke noe problem at den ikke er bakoverkompitabel heller!

40gb harddisk gjør heller ikke noe, for hadde jeg hatt 60gb eller 80gb versjonen hadde jeg nok byttet harddisk uansett!

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, Men nå lurer jeg på om det er mulig å koble til en Usb hub til Playstatioen, for å ikke miste de to usb portene som var på 60gb versjonen?

 

Har prøvd dette selv og må si at det funker som en drøm, koblet mus og tastatur inn i en hub, og har ikke problemer med det. Men når jeg prøve PSeye for første gang, så funka den ikke i hubben men funka rett i ps3'en. Så er nok sånn at noen ting funker ikke like bra som andre ting.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Okey, Men nå lurer jeg på om det er mulig å koble til en Usb hub til Playstatioen, for å ikke miste de to usb portene som var på 60gb versjonen?

 

Har prøvd dette selv og må si at det funker som en drøm, koblet mus og tastatur inn i en hub, og har ikke problemer med det. Men når jeg prøve PSeye for første gang, så funka den ikke i hubben men funka rett i ps3'en. Så er nok sånn at noen ting funker ikke like bra som andre ting.

 

Ja da tviler jeg på at kontrollen vil fungere, men skal bare koble inn Mus og tastatur! (Og kanskje gitar :D)

Lenke til kommentar

Bare gå for 40 gb. 80 gb er foreløpig bare et rykte, og ser virkelig ikke problemet med PS1/2 kompabilitet da man kan kjøpe den mikroskopiske PS2 maskinen som også tar PS1 for drøyt 1000 kroner (80 gb maskin blir minst 1000 dyrere). Og skulle 40 gb bli for lite, kan man koble til en ekstern harddisk.

 

Husk dog å kjøpe en HDMI kabel, for å oppleve virkelig PS3-grafikk. Følger ikke med i pakken.

Lenke til kommentar
Bare gå for 40 gb. 80 gb er foreløpig bare et rykte, og ser virkelig ikke problemet med PS1/2 kompabilitet da man kan kjøpe den mikroskopiske PS2 maskinen som også tar PS1 for drøyt 1000 kroner (80 gb maskin blir minst 1000 dyrere). Og skulle 40 gb bli for lite, kan man koble til en ekstern harddisk.

 

Husk dog å kjøpe en HDMI kabel, for å oppleve virkelig PS3-grafikk. Følger ikke med i pakken.

 

Ekstern harddisk?

Blir ikke det veldig mye tregere a?

 

Man får jo byttet ut harddisken som sitter i ps3'en uten å bryte garantien

Lenke til kommentar
Bare gå for 40 gb. 80 gb er foreløpig bare et rykte, og ser virkelig ikke problemet med PS1/2 kompabilitet da man kan kjøpe den mikroskopiske PS2 maskinen som også tar PS1 for drøyt 1000 kroner (80 gb maskin blir minst 1000 dyrere). Og skulle 40 gb bli for lite, kan man koble til en ekstern harddisk.

 

Husk dog å kjøpe en HDMI kabel, for å oppleve virkelig PS3-grafikk. Følger ikke med i pakken.

HDMI hjelper lite når man ikke har hd-tv :D

 

Ekstern harddisk?

Blir ikke det veldig mye tregere a?

 

Man får jo byttet ut harddisken som sitter i ps3'en uten å bryte garantien

 

Tror ikke det blir noe tregere, for anbefales å kjøpe 5400rpm, og det er jo det som er Standar på Ps3!

 

Edit: qouten ble litt..eh...smårar

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Tror ikke det blir noe tregere, for anbefales å kjøpe 5400rpm, og det er jo det som er Standar på Ps3!

 

Edit: qouten ble litt..eh...smårar

 

Var ikke selve harddisken jeg mente, men en usb-kabel er tregere enn enn de som sitter i ps3'en.

Så det blir tregere pga kabelen...

Lenke til kommentar
Bare gå for 40 gb. 80 gb er foreløpig bare et rykte, og ser virkelig ikke problemet med PS1/2 kompabilitet da man kan kjøpe den mikroskopiske PS2 maskinen som også tar PS1 for drøyt 1000 kroner (80 gb maskin blir minst 1000 dyrere). Og skulle 40 gb bli for lite, kan man koble til en ekstern harddisk.

 

Husk dog å kjøpe en HDMI kabel, for å oppleve virkelig PS3-grafikk. Følger ikke med i pakken.

HDMI hjelper lite når man ikke har hd-tv :D

 

Ekstern harddisk?

Blir ikke det veldig mye tregere a?

 

Man får jo byttet ut harddisken som sitter i ps3'en uten å bryte garantien

 

Tror ikke det blir noe tregere, for anbefales å kjøpe 5400rpm, og det er jo det som er Standar på Ps3!

 

Edit: qouten ble litt..eh...smårar

 

Det er "standarden" fordi det er vanvittig rimlig å inkludere i maskinen. Du får nå kjøpt 7200rpm og bortimot 10 000, dette burde gi enda bedre effektivitet til maskinen. Hvorfor anbefaler du å kjøpe det dårligste?

Lenke til kommentar
fordi ps3en kommer til å brenne opp med høyere hastighet enn en 5400rpm!?:O

 

 

nope, er faktisk testet på enkelte nettsteder med 7800rpm harddisk inni Ps3`en, og temperatur økningen var ikke mye, meg det var heller ikke effektiviteten, 2sek mindre loade tid var det vel snakk om! Og da er det bedre å bare kjøpe 5400rpm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...