Gå til innhold

Live for Speed vennetråd!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte jeg kunne opprette en vennetråd til LFS, som vi kan utfordre hverandre, komme med fine servere, og ha det hyggelig... www.lfs.net

 

Jeg kjøpte meg S2 lisens igår, og jeg angrer ikke et sekund! Har også Logitech Formula Force EX, som går som en drøm. Selfølgelig tipper jeg at G25 er bedre da :p

 

Jeg heter "K!mmag" ingame, og spiller på Cops and Robbers, og Frikjørings servere. Blir denne stengt med samme sitaten "Hvis du ønsker og si noe/spørre om et speseifik spill, ...blablabla..." ? Ser det er en slik vennetråd av CoD4, så tenkte jeg kunne gjøre det samme :) Noen som skal spille ikveld?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kimmag, så deg på J4F servern :D

dere er alltid velkommene til J4F servere :)

 

hilsen J4F Gordy :)

 

(ja jeg registrerte meg bare for å svare her :p )

Ja hei! Jeg så deg jeg og, hehe så du at jeg og 2 andre brukte 40 minutter på på et løp xD? Vi kjørte i 30KM/h i 3 TIMER UTEN STOPP! Vi rakk 3 løp <_< Bra server! Annbefales!

EDIT: Skal si deg benet mitt sov etter den turen :p

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Her var det ikke aktivt :| Men jeg lurer på noe, er det slike penge løp i LFS? Slike offisielle løp som man tjener penger på hvis man kommer 1 etc?

 

 

Tror det skal være i hvertfall ett, husker det var det for en tid tilbake i det minste.

Men de løpene er selvsagt sykt vannskelige å vinne.

 

 

Kaller meg Kjønnøy ingame.

Lenke til kommentar
Kaller meg Smeltelim i spillet, men lenge siden jeg har spilt nå. Setter vel i gang igjen nå som vi har fått patch Y! Spiller med G25 og pleier å spille på city driving serverne

 

Chriskart/Christian Krognes ingame, spiller lite på public servere for tiden, tida går til andre ting : )

Vet at eTM (European touring car masters) hadde premier som ferie i spania og wii til vinnerne i både den individuelle og team mesterskapet... eSportracing.com

Lenke til kommentar

Spiller LFS en del jeg også, går aller mest i drifting hos meg.

 

Ingame nicket mitt er ganske enkelt: Brian(NOR)

 

Jeg spilte fast på live to cruise serverne, men siden de ikke er oppe for tiden spiller jeg litt her og der så lenge det er drifting.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
skal kjøpe s2 lisens idag tror jeg :O hvis jeg bare får rattet til å funke ordentlig >.<

 

hvor / hvordan kjøpte dere s2 lisens? bruker de paypal etc?

 

 

Lurer jeg og på, hvordan får man S2 lisens? :p vil spille og :D

Lenke til kommentar

Detaljene er litt utydelige, men jeg mener å huske at jeg overførte 300,- til en av de norske moderatorene på RSC, back in the day når LFS hadde forum der. Han kjøpte meg en voucher for S2. Det ble vel en 60,- fortjeneste for han der :p. Jeg hadde ikke VISA, så måtte ordne det sånn.

Jeg kan ikke huske i farten om de har begynt med PAYPAL, men jeg tviler på det.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...