Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tørrpuling. Er jeg normal?


KrabiKrabong

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja, tørrpuling er berre best ;) Skikkeleg deilig!

Syns faktiskt de e mykje bedre en vanleg sex, same med kjæresten :p

 

Lykke til vidare!

 

Tydeligvis mange flere som liker dette. :)

 

Til alle dere andre som liker det: Hvordan pleier dere å gjøre det? Hva slags stillinger er best til tørrpuling synes dere? hvor mye (eller lite) klær har dere på dere? :)

 

artig å vite slike ting.

Lenke til kommentar
Hvorfor er du så redd for at du er unormal? Det er da godt og dama di syns at det er godt, hva faen er problemet?

 

Beklager, men jeg er bare så lei disse "... er jeg unormal"-trådene.

 

Hvis du er så lei, så la vær å klikke deg inn på slike diskusjoner da. Værre er ikke det. Det er liksom en grunn tll at jeg unngår å åpne en tråd som f.eks heter "er jeg homo?"

 

Nå tilbake til mitt forrige spørsmål:

 

Tydeligvis mange flere som liker dette. :)

 

Til alle dere andre som liker det: Hvordan pleier dere å gjøre det? Hva slags stillinger er best til tørrpuling synes dere? hvor mye (eller lite) klær har dere på dere?

 

artig å vite slike ting. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg har aldri prøvd dette selv, men det virker faktisk ganske pirrende ;) siden klær og slikt må gi til fantasien... dette må jeg nesten prøve ut ^^

 

det funker bra som forspill når du er trøtt og egentlig bare vil sove mens dama di vil.

blir vått uten at du egentlig trenger å gjøre noe.

Lenke til kommentar

Kanskje det er derfor så mange jenter ikke kommer under sex også. Hjernen og kroppen deres er vant med orgasmen og fremgangsmåten når de onanerer, så når de har sex, skjer det på en annen måte. Så selv om de har det deilig, er det noe som ikke er som det "skal", og da funker det ikke?

Lenke til kommentar
Jeg tørrpulte senga mi :ph34r: før jeg fant ut hvordan den vanlige måten var å onanere jeg. Etter å ha vel tørrpult et år, ble jeg fortalt om den vanlige måten å onanere på. Jeg klarte ikke å få utløsning med den vanlige måten. Dette var litt rart, men det var vel pga. at kroppen min var vant til å gjøre det på denne måten. Tenkte ikke mer på det, men så kom jeg til denne siden:

 

http://healthystrokes.com/

 

Så nå runker jeg på vanlige måte, det er dritdigg å tørrpule, men jeg gjør det ikke. Har hørt fra den siden at personer som har tørrpult/runket at de ikke fikk utløsning ved å knulle, så dette fortsetta jeg ikke med....

OMFG, har det samme problemet...

Hvordan løste du det?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

I begynnelsen av puberteten så tørrpulte jeg ballonger, ballongen så ikke ut etter en uke med daglig jokking!

Siden jeg har litt erfaring så kan jeg si hvordan jeg ville tørrpult senga mi :p Tror jeg ville tatt sengen på sengekanten, med en fot i sengen og den andre på gulvet og så jokket løs

Lenke til kommentar
I begynnelsen av puberteten så tørrpulte jeg ballonger, ballongen så ikke ut etter en uke med daglig jokking!

Siden jeg har litt erfaring så kan jeg si hvordan jeg ville tørrpult senga mi :p Tror jeg ville tatt sengen på sengekanten, med en fot i sengen og den andre på gulvet og så jokket løs

 

 

Tok du penisen inn i ballongen da?

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '10' innlegg slettet fra tråden.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...