Gå til innhold

Hjelp! Fikk Gamermus til jul..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes mange bedre gamermus enn den. Microsofts beste er vel denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325859

 

Virker ikke som alle er enige med deg. Les hva kritikerne skriver nederst på siden!

:)

At alle er enige om samme ting er vel en umulighet. Nå skal jeg ikke uttale meg om selve bygge-kvaliteten på musa er dårlig, men i uavhengige tester scorer(scoret) den meget bra da den kom ut.

Lenke til kommentar

Habu musen er vel det dårligste av hardware Microsoft har vært med på.

Den varer fra 2 uker til et halvt år i gjennomsnitt.

 

Jeg har et par venner som har den og alle deres er død.

Min Habu mus har faktisk fungert i nesten et år nå da, men døden er nær kan jeg tenke meg.

Musen jeg hadde før Habuen var en Microsoft IntelliMouse Explorer og den var god i flere år.

 

Jeg hadde beholdt musen du fikk :)

Lenke til kommentar

Nå må dere gi dere. Det er en grunn til at Microsoft gjenstartet produksjonen av MS 3.0. Jo nemlig, fordi det har blitt kåret til verdens mest kjøpte og beste gamingmus. Har den musen selv, og er meget fornøyd. Denne musen er også billig, og har alltid vært det i motsetning til f.eks. Razer sine muser til snart 600,- per stykker.

Lenke til kommentar

Om man virkelig vil ha ei mus som yter bra (hardwaremessig) bør man kjøpe Razer Deathadder eller Razer Lachesis. Det er pr. dags dato de to beste musene når det gjelder avlesing i rask hastighet, osv.

 

Men det er dermed ikke sagt at dette er en mus som du liker. Mus er en smakssak (Som noe annet også :p), men hardwaremessig er de to de desidert beste.

 

Har kilder, men orker ikke lete nå. Kan dog finne om det virkelig er nødvendig :)

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

har hatt alt fra 3.0,518,510,razer copperhead, og diamondback. habu, og logitech 310

 

må si at jeg liker 3.0 og 518 veldig bra, habu + razor, = muser som begyner og styre seg selv, og razer har for høy sens for de fleste, selvom man kan stille den ned, ble jeg alldrig helt happy.

 

 

gå for 3.0 eller 518, da blir du happy tror jeg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...