Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dårlig grunn til å slå opp eller er det bare meg?:(


Anbefalte innlegg

For noen dager siden slo damen opp:( Hadde bare vært sammen noen måneder, men jeg ble sykt såret og begynte faktisk å grine. De siste dagene har jeg vært med venner hele tiden og de holdt humøret oppe hele tiden:) Men nå er det julaften og jeg klarer ikke å tenke på annet:(

 

Grunnen til at hun slo opp var visstnok fordi vi har kranglet så mye den siste uken og at jeg ikke stoler på henne. Hun spiller fotball, håndball og jobber og er derfor en del opptatt. Hun mener at jeg blir sur når hun ikke kan være med meg. Det ble jeg bare en gang fordi jeg ikke hadde vært med henne hele uken og så ville hun være med noen venniner isteden for meg:( Jeg spiller også fotball, jobber og sykler, men jeg finner tid til henne. Har sagt nei til andre venner mange ganger for å være med henne og hun sier heller nei til meg.

 

Når hun RINGTE og slo opp spurte jeg om det var noen annen grunn fordi jeg syns ikke det var noe som vi ikke kunne jobbet meg. Da ble hun sur og sa at nå stoler jeg ikke på henne igjen. Jeg ville møte henne og snakke, men neida hun skulle være med noen venniner igjen. Hun vil bare ikke møte meg.

 

Vet at forholdet ikke varte så lenge, men jeg blir veldig fort sykt forelsket og er bare lei meg nå:( Begge VAR jomfru før vi møttes så det var litt spesielt forhold og så kom bruddet så brått på:(

 

Ville bare få det ut.

 

Hva skal jeg gjøre?:(

 

Axel

Endret av axelh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ho har tydligvis bestemt seg. I jula skal ein kose seg. Du får jo ein ypparleg sjanse til å distansere forholdet sidan du ikkje går på skule/osv. Gjer som du allerede gjer, ver med venner/familie gled deg til å åpne pakkar, sjå nokre filmar, slapp av! Du er enno ung, og det er plenty of fish in the sea :)

Lenke til kommentar

God jul, vill jag önska dig, axel!

 

Livet går vidare, tro på mig. Människonaturen är så byggd att glömskan tar över besvikelsen så småningom. Är det inte bättre att slå upp förbindelsen innan det blir försent på det sättet att man har barn också?

 

Du skall tro på dig själv och låta livet gå vidare, trots den tillfälliga smärtan.

Lenke til kommentar
Ho har tydligvis bestemt seg. I jula skal ein kose seg. Du får jo ein ypparleg sjanse til å distansere forholdet sidan du ikkje går på skule/osv. Gjer som du allerede gjer, ver med venner/familie gled deg til å åpne pakkar, sjå nokre filmar, slapp av! Du er enno ung, og det er plenty of fish in the sea :)

 

Vi går ikke på samme skole heller så det er jo positivt:) Skal se på film med min søster nå:)

 

God jul, vill jag önska dig, axel!

 

Livet går vidare, tro på mig. Människonaturen är så byggd att glömskan tar över besvikelsen så småningom. Är det inte bättre att slå upp förbindelsen innan det blir försent på det sättet att man har barn också?

 

Du skall tro på dig själv och låta livet gå vidare, trots den tillfälliga smärtan.

 

Takk og god jul til deg og:)

 

Du har rett der ja og det tar vel bare tid før jeg glemmer henne:)

 

Har masse gode venner og familie så nå prøver jeg å få julestemning med en film:) Tenker ikke på henne nå:)

 

Axel

Lenke til kommentar
Har det ganske likt selv. Skikkelig kjipt idag spesielt :/ Men det hjelper veldig å være med venner/familie. Og å holde på med ting som folk sier. Få tankene litt vekk fra det vonde.

 

Du får prøve å ha en god jul :)

 

Føler med deg:) Nå har jeg fått tankene litt vekk fra henne:) Fikk nettopp vite at jeg skal få rommet til min søster:D Egen inngangsdør og greier:)

 

Håper du får en god jul også:)

 

Axel

Lenke til kommentar
Har det ganske likt selv. Skikkelig kjipt idag spesielt :/ Men det hjelper veldig å være med venner/familie. Og å holde på med ting som folk sier. Få tankene litt vekk fra det vonde.

 

Du får prøve å ha en god jul :)

 

Føler med deg:) Nå har jeg fått tankene litt vekk fra henne:) Fikk nettopp vite at jeg skal få rommet til min søster:D Egen inngangsdør og greier:)

 

Håper du får en god jul også:)

 

Axel

 

Takker, det trengs.! Ah, så digg.. Det var nok en fin julegave :)

Merry X-mas !

Lenke til kommentar
Hadde jeg sett på som fin gave i alle fall!

 

God Jul videre da Axel, slapp av i Jula å ta deg en håndjager, pleier alltid å hjelpe, om man har vondt i hjertet eller i hode :) hehe

 

Hehe, skal prøve det:P

 

Har det ganske likt selv. Skikkelig kjipt idag spesielt :/ Men det hjelper veldig å være med venner/familie. Og å holde på med ting som folk sier. Få tankene litt vekk fra det vonde.

 

Du får prøve å ha en god jul :)

 

Føler med deg:) Nå har jeg fått tankene litt vekk fra henne:) Fikk nettopp vite at jeg skal få rommet til min søster:D Egen inngangsdør og greier:)

 

Håper du får en god jul også:)

 

Axel

 

Takker, det trengs.! Ah, så digg.. Det var nok en fin julegave :)

Merry X-mas !

 

Nå har jeg bedre humør så det blir nok bra alikevel:) Snart middag nå:)

 

God jul alle sammen!

 

Axel

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du samle på ei som ikke en gang gidder å være med deg?

Finn deg heller ei som verdsetter forholdet deres og prioriterer tid sammen med deg! :thumbup:

 

Hun ville være med meg, men noen ganger var hun så rar og avvisende :hmm:

 

Men nå tror jeg snart jeg er over henne! Hun ville ikke engang møte meg og snakke! Og når jeg ringte henne var hun med noen veninner som alle stod og lo i bakgrunnen! Hon viser en helt annen side av seg selv nå :nei:

 

Nå er jeg nesten sur isteden og driter i det.

 

Har blitt invitert på kino i dag, men vet ikke om det virker som at jeg bare prøver å komme over henne ved å bli med :hmm:

 

Axel

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du samle på ei som ikke en gang gidder å være med deg?

Finn deg heller ei som verdsetter forholdet deres og prioriterer tid sammen med deg! :thumbup:

 

Hun ville være med meg, men noen ganger var hun så rar og avvisende :hmm:

 

Men nå tror jeg snart jeg er over henne! Hun ville ikke engang møte meg og snakke! Og når jeg ringte henne var hun med noen veninner som alle stod og lo i bakgrunnen! Hon viser en helt annen side av seg selv nå :nei:

 

Nå er jeg nesten sur isteden og driter i det.

 

Har blitt invitert på kino i dag, men vet ikke om det virker som at jeg bare prøver å komme over henne ved å bli med :hmm:

 

Axel

 

Drit i om det virker som om du prøver å komme over henne ved å dra på kino.. Dra på filmen... Kos deg... Hvis det er det du vil...

Lenke til kommentar
Jeg tolker det som om at hun ikke hadde de samme følelsene for deg som du for henne, og siden du ikke får snakket med henne ansikt til ansikt om dette, så er det vel like greit å bare komme seg videre :)

 

 

Det er det jeg sier til henne, men så bare sier hun at jeg ikke stoler på henne igjen. Hun sier hun likte meg veldig, men mistet følelsene etter all kranglingen. Har vanskelig for å tro på det.

 

Men nå skal jeg snart på kino og vil ikke tenke på henne mer:)

 

Axel

Lenke til kommentar
Høres ut som du ikke har noe problem med å komme over henne :) Lykke til, og god jul.

 

Sånn som hun oppfører seg nå har jeg ikke det nei.

 

Var utrolig gøy på kino:) Så I am legend:D

 

Skal være med hun ene i morgen og:)

 

Takk for svar folkens! Trodde ikke jeg skulle komme over henne så fort (tenkte litt på henne under filmen men).

 

Axel

Lenke til kommentar
Høres ut som du ikke har noe problem med å komme over henne :) Lykke til, og god jul.

 

Sånn som hun oppfører seg nå har jeg ikke det nei.

 

Var utrolig gøy på kino:) Så I am legend:D

 

Skal være med hun ene i morgen og:)

 

Takk for svar folkens! Trodde ikke jeg skulle komme over henne så fort (tenkte litt på henne under filmen men).

 

Axel

 

Da har du det litt lettere enn meg altså. Aff. Noen tips som jeg fra før av ikke vet om?

Lenke til kommentar

å komme over eitpar mnd går vel fort, for da er man ikkje så vant til å ha den andre rundt seg, til å prate, kose, eller rett og slett er der for deg visst det er noke.. du skal vere glad det kom no og ikkje om endel mnd til.

 

Kvert forhold er en erfaring, og desto meir erfaring du har, ser du lettare det som er bra for deg. alt ordner seg.

Lenke til kommentar
å komme over eitpar mnd går vel fort, for da er man ikkje så vant til å ha den andre rundt seg, til å prate, kose, eller rett og slett er der for deg visst det er noke.. du skal vere glad det kom no og ikkje om endel mnd til.

 

Kvert forhold er en erfaring, og desto meir erfaring du har, ser du lettare det som er bra for deg. alt ordner seg.

 

Det er sant og nå er jeg i kjempe humør og tenker ikke på henne i det hele tatt. Kan vel nesten sikkert si at jeg er over henne:)

 

Utrolig bra svar i tråden! Takker!

 

Mvh,

Axel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...