Gå til innhold

Hvor stor sjanse har du for å overleve en Zombie apokalypse?


Almadora

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, fant ut at med litt ekstra trening, boksemat i kjelleren og et par måneder med skytetrening har jeg 98% sjanse for å overleve :D

Det er bare å sette igang. Joika-kaker på boks finner du i alle butikker. Inneholder mye proteiner, men også en del fett som blir nødvendig når du bruker store deler av dagen på å drepe zombier. Ellers kan du begynne på treningsstudio, martial arts og skytetrening. Flytt til en av de store byene så får du alt på et og samme sted. ^^ Tror jeg fikk 54 eller noe. Men jeg har 0 boksmat, er i ok form, og ha null våpentrening.

 

Storbyer er no-no i en zombie apokalypse

Lenke til kommentar
Flytt til en av de store byene så får du alt på et og samme sted. ^^
Hvis jeg flytter til en stor by får jeg mindre sjanse for å overleve, siden folk lever tettere er smittefaren større, som igjen forårsaker en svær gjeng med zombies. :(

 

Finner vel noen gamle tyske bunkere her oppe som jeg kan gjemme meg i. Rekker å gjøre mye før zombiene kommer hit, siden jeg tviler at sykdommen sprer seg særlig godt herifra. Hvis zombiene ikke er overnaturlige (men noe ala de i 28 Weeks Later) kan jeg dessuten sprenge brua, og hele bygda er fri for smitte.

Endret av IQ
Lenke til kommentar
"You Have a 30% Chance of Survival!"

Har dog sett mye på Resident Evil, så jeg har nok litt større sjans enn det! =P

Pøh, selv fullførte jeg nettopp The Zombie Survival Guide av Max Brooks.

 

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....8614&rom=AK

 

Og resultatet på testen ble?

 

Hjelper ikke å ha lest en bok hvis du bor midt i byen og ikke har tilgang på våpen (kjøkkenkniv telles ikke)

Lenke til kommentar
Og resultatet på testen ble?

 

Hjelper ikke å ha lest en bok hvis du bor midt i byen og ikke har tilgang på våpen (kjøkkenkniv telles ikke)

78%. Bor på landet, og enkle slagvåpen og jaktrifler (som jeg har god tilgang på) er faktisk de beste våpnene man kan få til zombiebekjempelse.

 

Men det er uansett ikke poenget, all visdommen jeg har tilegnet med fra den godeste Brooks er verdt mer enn alle verdens våpen.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...