DaXoN Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 jeg har funnet Master of elixir / potion og transmute =/ finnes det ikke en får flask?
nettii Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 jeg har funnet Master of elixir / potion og transmute =/ finnes det ikke en får flask? når du tar master of elixir so gjelder det for alle flaske og elixir potiona
DaXoN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Flask = Elixir. ok så det vil si at jeg vis jeg velger master of elixir så kan den procket og lage 2 flask of fortification vis jeg lageR? =D
nettii Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 ok så det vil si at jeg vis jeg velger master of elixir så kan den procket og lage 2 flask of fortification vis jeg lageR? =D du kan få ingen eller du kan få helt opp til 5, før kvar flaske/potion du laga
DaXoN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 ok så det vil si at jeg vis jeg velger master of elixir så kan den procket og lage 2 flask of fortification vis jeg lageR? =D du kan få ingen eller du kan få helt opp til 5, før kvar flaske/potion du laga what? ingen ? 5 ? forklar:P
PSV Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Du kan vel aldri få ingen, såvidt jeg er informert?
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Ingen ekstra. Når du lager en elixir har du en sjanse for å få: Ingen ekstra 1 ekstra 2 ekstra 3 ekstra 4 ekstra 5 ekstra.
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Ingen ekstra. Når du lager en elixir har du en sjanse for å få: Ingen ekstra 1 ekstra 2 ekstra 3 ekstra 4 ekstra 5 ekstra. 5 ekstra? Jeg er Potion Master på min Priest, og har aldri fått mer enn 4 ekstra (Altså en hel stack av mats til en potion.), og jeg har lagd gaaaanske mange potions opp igjennom tiden. Kan hende jeg ikke har fulgt med, da:P
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Slik jeg forsto det. Fjernet alchemy mot blacksmithing->engineering på paladinen min. Kanskje max er 4 ekstra, 1 stack høres ut til å passe det.
nettii Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) ja du kan faktisk få 5, men det var enklare før. det har blidt nerfa + patchane ødlegge litt før å få ekstra. ofte masse krøll missforsto litt...nei ikkje 5 ekstra, men 5 tilsammen Endret 23. desember 2007 av nettii
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Quote WoWWiki: Being specialized gives you a chance to create an extra 1 to 4 (for a total 5) items while crafting in the field you have selected. For example, a Master of Potions may be able to craft more than one [super Mana Potion] for the same material cost as one.
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Slik jeg forsto det. Fjernet alchemy mot blacksmithing->engineering på paladinen min. Kanskje max er 4 ekstra, 1 stack høres ut til å passe det. Ja, det jeg og tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå