Terbium Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har en tv som jeg har koblet til dataen med en kompositt kabel (gul). Det er satt opp på klonemodus. Men når jeg setter på en film, viser bare programmet jeg bruker svarte bilder på tven, mens på daten er det bilde. Før så ble bildet automatisk tilpasset tv-skjermen. Det er sikkert bare en instilling je har trykket på. Jeg bruker media player classic. Har prøvd med andre men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Velg tven som primary skjerm. Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) men jeg vil ha dataskjermen som primær skjerm. slik at tv-en bare viser filmen, men jeg samtidig kan gjøre andre ting på daten Jeg får bilde på tven og alt er ok, bortsett fra at filmen viser bare mørke blå bilder på tven. Endret 22. desember 2007 av Terbium Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da får du klare deg uten da Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Den eneste driveren jeg vet som har den funksjonen er nvidia sin fullscreensvideo-output, om noen andre har noe tilsvarende vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 jeg hadde det sånn med Ati X600. Plutselig en dag så funket det ikke lengre...sikkert bare en instilling jeg har trykketpå Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 du må velg svideo i instilingen på tven selv om du bruker kompositt på mitt tv måtte jeg gjøre det for at bildet skulle bli i farger hvordan det gjør er forskjellig fra merke til merke Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg får bilde på tven. Det er bare media player classic som ikke viser filmen på tven. På pc-skjermen blir filmen vist men på tven blir det bare mørkeblå bilder. Litt vanskeligå forklare dette her Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vet ikke helt, men er det ikke slik at du trenger htpc fra bærbar til tv for og sende video over. Kan det være derfor du ikke får bilde på tv'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå