Gå til innhold

"Den nye" 40GB PS3'en


prz

Anbefalte innlegg

Nå er det jo kommet ganske mange bra titler for PS3 og maskinen selger mye bedre enn før. Kan ikke skjønne hvorfor 80GB med BC ikke skulle kommet til Europa også etterhvert. Folk her er kjøpekraftige.

 

Joda, men så spørs det igjen om de ikke dropper BC på PAL-versjonen for å tjene mer på den :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer helt sikkert en maskin som er PS2 og PS1 kompatibel etterhvert. I alle fall når produksjonen av PS2 stanser.

 

Kan imidlertid ikke begripe at noen gidder å vente på dette. Kjøp en liten PS2 ved siden av og ha den i en skuff eller lignende hvis det er dårlig plass. Da slipper man samtidig å slite ut laseren på PS3 for å spille gamle spill...

Lenke til kommentar
Kommer helt sikkert en maskin som er PS2 og PS1 kompatibel etterhvert. I alle fall når produksjonen av PS2 stanser.

 

Kan imidlertid ikke begripe at noen gidder å vente på dette. Kjøp en liten PS2 ved siden av og ha den i en skuff eller lignende hvis det er dårlig plass. Da slipper man samtidig å slite ut laseren på PS3 for å spille gamle spill...

 

Slite ut lasern på ps3'n?

Det er jo bare eit lys... trur ikkje den blir så veldig slitt trur eg.

Det er ikkje som ei gammal gramofonplate dette, der stiften ligger nedpå.

Lenke til kommentar

Er så glad for at jeg ikke hørte på tullbukkene som sa at BC var unødvendig, kjøpte meg en ps3 60gb i siste liten.

 

Har blant annet ratchet, lego sw, uncharted, assasins creed... men så langt har jeg helt klart spillt mest God of War I, MGS II og FFXII, er jo helt fantastiske spill!!

 

Har som dere skjønner aldri hatt ps2, og for dere andre som ikke har hatt ps2, KJØP 60gb versjonen for guds skyld.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...